Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?  01 Mayıs 2018, Saat 11:03
DurumuÇevrimiçi
1905
ReiS - nickli üyeye ait kullanıcı resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?

 
Yorum #1

* Yiğit, mert insanlar aynı zamanda cömert olurlar. Mallarını herkesin yararlanması için ortaya koyarlar.

* Cömert insan, sürekli akan ırmak gibidir. Böyle kimsenin malı herkesin yararlanmasına açıktır. Yiğit, mert insanlar aynı zamanda cömert olurlar. Mallarını herkesin yararlanması için ortaya koyarlar.
* Yiğit, mert insanlar aynı zamanda cömert olurlar. Mallarını herkesin yararlanması için ortaya koyarlar.

* Cömert insan, sürekli akan ırmak gibidir. Böyle kimsenin malı herkesin yararlanmasına açıktır. Yiğit, mert insanlar aynı zamanda cömert olurlar. Mallarını herkesin yararlanması için ortaya koyarlar.

 Alıntı
Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?  01 Mayıs 2018, Saat 12:30
DurumuÇevrimdışı
Dem
Dem
Dem - nickli üyeye ait kullanıcı resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?

 
Yorum #2

Alıntı:
LibertA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
* Yiğit, mert insanlar aynı zamanda cömert olurlar. Mallarını herkesin yararlanması için ortaya koyarlar.

* Cömert insan, sürekli akan ırmak gibidir. Böyle kimsenin malı herkesin yararlanmasına açıktır. Yiğit, mert insanlar aynı zamanda cömert olurlar. Mallarını herkesin yararlanması için ortaya koyarlar.
S3ndenn birsey gormedik ama ?


Beğen ReiS bunu beğendi.
 Alıntı
Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?  01 Mayıs 2018, Saat 12:33
DurumuÇevrimiçi

♣ Şeytana Uymuyorum, Sadece Aynı Fikirdeyiz! ♠

StigmatA - nickli üyeye ait kullanıcı resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?

 
Yorum #3

Hhhahaa @LibertA abi kafamda deli sorular neyse aklıma kötü şeyler geldi))


Beğen ReiS bunu beğendi.
 Alıntı
Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?  01 Mayıs 2018, Saat 12:35
DurumuÇevrimdışı
Dem
Dem
Dem - nickli üyeye ait kullanıcı resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?

 
Yorum #4

Alıntı:
StigmatA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hhhahaa @LibertA abi kafamda deli sorular neyse aklıma kötü şeyler geldi))
Senden de görmedik ?


 Alıntı
Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?  01 Mayıs 2018, Saat 12:42
DurumuÇevrimiçi

♣ Şeytana Uymuyorum, Sadece Aynı Fikirdeyiz! ♠

StigmatA - nickli üyeye ait kullanıcı resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?

 
Yorum #5

Tmm kedi alıcam işte sana.


 Alıntı
Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?  01 Mayıs 2018, Saat 16:52
DurumuÇevrimiçi
1905
ReiS - nickli üyeye ait kullanıcı resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?

 
Yorum #6

Alıntı:
Dem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
S3ndenn birsey gormedik ama ?
Dem Ben kutuma gideyim


@StigmatA başta bendede oldu sonradan alışıyorsun.


Beğen StigmatA bunu beğendi.
 Alıntı
Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?  01 Mayıs 2018, Saat 16:55
DurumuÇevrimdışı
Dem
Dem
Dem - nickli üyeye ait kullanıcı resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?

 
Yorum #7

ne kaçıyorsunuz benden hayırdır sız lan (((:


 Alıntı
Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?  01 Mayıs 2018, Saat 17:09
DurumuÇevrimiçi

♣ Şeytana Uymuyorum, Sadece Aynı Fikirdeyiz! ♠

StigmatA - nickli üyeye ait kullanıcı resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?

 
Yorum #8

Yes @LibertA hayat ne garip vapurlar falan


Beğen ReiS bunu beğendi.
 Alıntı
Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?  01 Mayıs 2018, Saat 17:13
DurumuÇevrimdışı
Dem
Dem
Dem - nickli üyeye ait kullanıcı resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?

 
Yorum #9

(: ben garip bırımıyım arkdaslar ?


 Alıntı
Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?  01 Mayıs 2018, Saat 17:14
DurumuÇevrimiçi

♣ Şeytana Uymuyorum, Sadece Aynı Fikirdeyiz! ♠

StigmatA - nickli üyeye ait kullanıcı resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

Cevap: Yiğidin malı ortada olur anlamı nedir?

 
Yorum #10

Yoo sen normalsin biz garibiz


Beğen ReiS bunu beğendi.
 Alıntı
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Yukarı Git