• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
  • Sohbetokey.com ile canlı okey oynamaya ne dersin? Hem sohbet et, hem mobil okey oyna!
  • Soru mu? Sorun mu? ''Bir Sorum Var?'' sistemimiz aktiftir. Paylaşın beraber çözüm üretelim.

C++ Oyun [-Ejderin Mirası]

Üyelik Tarihi
7 Ocak 2015
Konular
4,091
Mesajlar
4,274
MFC Puanı
40
Kod:
//31.07.2013
//İzinsiz kulanılması yasak değildir.
//Yapimci adini silmek yasaktir.


// Kütüphaneler
#include <iostream>   
#include <ostream>  
#include <string>  
#include <conio.h>
#include <windows.h>
#include <math.h>
#include <time.h>
#include <stdlib.h>
#include <dos.h >
using namespace std;  

// Program Başlangıcı
int main(){
srand(time(NULL)); // random sayıya saate göre değişkenlik kazandırma
SetConsoleTitle("Ejderin Mirasi -- The Legacy of the Dragon")    ; // Başlık değişikliği
int lvl=1,hp=100; // Değişken tanımları
int canavaratak,canavarcan=25,atak; //Değişken tanımlari
string karakteradi;  // Karakter adini saklamak için string değişkeni
cout<<"Oyuna hosgeldiniz.\n";  
cout <<"Lutfen Bir karakter adi giriniz:\n";
cin >> karakteradi; //Karakter adımızı burda saklıyoruz
goto menu;  // Ana menüye git


    menu:{
    int secim; // secim yapmamızı sağlayan integer değişken
    system("cls"); // Ekrandakileri silmeye yarayan fonksiyon
    SetConsoleTitle("Ana Menu"); // Console başlığını değiştiren komut

    cout<<"---Ana Menu---\n\n";
    cout<<"1->Oyuna basla\n\n";
    cout<<"2->Karakter bilgileri\n\n";
    cout<<"3->Nasil oynanir?\n\n";
    cout<<"4->Yapimci\n\n";
    cout<<"5->Intro'suz basla\n\n";
    cin>> secim; // secim değişkenini alıyoruz


        switch(secim){  // menudeki 4 seceneğin gidiş yolu (switch-case)

        case 1:        
        system("cls"); //ekrandakileri siler
        goto oyun; // oyuna gider
        break;    
        
        case 2:
        system("cls");
        cout <<"Karakter adi: " << karakteradi <<endl;
        cout <<"Yasam puani: " << hp <<endl;
        cout <<"Seviye: " << lvl<<endl;
        system("pause"); // programı durdurduk(bir tuşa basana kadar devam etmeyecek!)
        goto menu;
        break;
        
        case 3:
        system("cls");
        cout<<" Oyuna basla'ya tikladiktan sonra verilen secenekleri secerek\nilerleryiniz\n "<<endl;
        cout<<" *NOT : Oyun DEMO olarak yapilmistir. "<<endl;
        system("pause");
        goto menu;
        break;
            
        case 4:
        system("cls");
        cout<< "GeneraLSmoker\n\n-TurkHackTeam\n\n";
        system("pause");
        goto menu;
        break;
                
        case 5:
        goto lvl1;        
        break;        
            
        default:
        cout<< "Lutfen gecerli bir secenek belirtin!";
        Sleep(1000);
        goto menu;
        break;
                
}

}

    oyun:{
    SetConsoleTitle("Ejderin Mirasi -- The Legacy of the Dragon"); 
    
    cout <<" -Ah! Neredeyim ben boyle\n\n";
        Sleep(2000);  // işlemi 2 sn erteler.
    cout<<" +Guvendesin dostum merak etme\n\n";
        Sleep(2000);
    cout<<" -Yuzum,ahh! Ne oldu bana?\n\n";
        Sleep(2000);
    cout<<" +Muhtemelen bir ejderha seni bu hale getirmis. \n\n";
        Sleep(2000);
    cout<<" -'Crixon'\n\n";
        Sleep(2000);
    cout<<" +Senin ejderhan mi?\n\n";
        Sleep(2000);
    cout<<" -Evet,Cadi ona buyu yapmis olmali, Ahh!\n\n";
        Sleep(2000);
    cout<<" +Dinlenmen gerekiyor.\n\n";
    Sleep(2000);
    
    system("pause");
    system("cls");
    
    cout <<" ***ERTESI GUN***\n\n";
        Sleep(4000);
        
        cout<<" -Yola cikiyorum.\n\n";
    Sleep(2000);
        
        cout<<" +Disarida Tehlikelere karsi savunmasizsin.Al bunu!\n\n";
    Sleep(2000);
    
          cout<<" -Tesekkur Ederim!\n\n";
    Sleep(2000);
    
    system("pause");

    goto lvl1;
}


    lvl1:{

    SetConsoleTitle("LVL-1 Ejderin Mirasi -- The Legacy of the Dragon")    ; 
    system("cls");
    cout<<"Buyucunun satosuna giderken karsina iki yol cikti. \n\n";
    int secim2;
    cout<<"1.yol Agaclarla kapli , karanlik ve korkutucu orman \n\n";
    cout<<"2.yol Aydinlik ve yesil otlarla kapli cayir \n\n";
    cin >> secim2;

        switch(secim2){
            
        case 1:{
            
        system("cls");
        cout<<"Ormanda korkusuzca giderken karsina vahsi bir ayi cikti\n";
        cout<<"(Lvl : 2 Hp: 25)\n\n";
        int secim3;
        cout<<"1.Saldirmak istiyorum.\n";
        cout<<"2.Savasacak durumda degilim.\n\n";
        cin >>secim3;

            switch(secim3){
            
            case 1:{
            system("cls");
            cout<<"Ilk olarak sen saldiriyorsun. \n\n";
            Sleep(1000);
            atak=rand() % 26+1; // 1 ile 26 arasındaki sayilardan rastgele birini secer.(random)
            cout<< atak <<" vurdunuz.(";
            canavarcan=canavarcan-atak;
            cout << canavarcan <<" cani kaldi.)";
             
                 if(canavarcan==0){
                     cout << "\nTebrikler. Ayiyi oldurdunuz.";
                     system("pause");
                     goto menu;
                                   }
                                  
                 else{
                 cout<<"\nSimdi o vuruyor! \n\n";
                 Sleep(1000);
                 canavaratak=rand()%25;
                 cout<<canavaratak<<" vurdu. (";
                 
                 hp=hp-canavaratak;
                 cout<< hp <<" canin kaldi.)";
                 
                 Sleep(1500);     
                 cout<<"\nSen saldiriyorsun. \n\n";
                 Sleep(1000);
                 atak=24;
                 cout<< atak <<" vurdunuz.(";
                 canavarcan=canavarcan-atak;
                 cout << canavarcan <<" cani kaldi.)";
                     
                 cout << "\nTebrikler. Ayiyi oldurdunuz.\n";
                 system ("pause");    
                              
                 goto menu;
                    }
                    
            break;
            }
    
            case 2:{

            canavaratak=rand()%50;
            hp=hp-canavaratak;
            cout << "Kacarken " << canavaratak << " hasar aldiniz.("<< hp << " canin kaldi.)\n";
            system("pause");
            goto menu; // menuye gitmek yerine lvl2 ye gidilebilir.
            break;
            }
        
            default:
            cout<< "Lutfen gecerli bir secenek belirtin!\n";
            Sleep(1000);
            goto menu;
            break;
            
            
            }


}

        case 2:{
        system("cls");
        cout<<"Yolun yarisinda ejderhani buldun. ve Hala buyunun etkisinde.\n";
        cout<<"(Lvl : 3 Hp: 67)\n\n";
        canavarcan=67;
        int secim4;
        cout<<"1.Intikam almak istiyorum..\n";
        cout<<"2.Onunla konusmayi deneyecegim.\n\n";
        cin >>secim4;
    
            switch(secim4){
            
            case 1:{
            
            system("cls");
            cout<<"Ilk olarak sen saldiriyorsun. \n\n";
            Sleep(1000);
            atak=rand() % 40+1;
            cout<< atak <<" vurdunuz.(";
            canavarcan=canavarcan-atak;
            cout << canavarcan <<" cani kaldi.)";
             
                 if(canavarcan==0){
                     cout << "\nEjderhanin oldurdun.";
                     system("pause");
                     goto menu;
                                   }
                
                 else{
                 cout<<"\nSimdi o vuruyor! \n\n";
                 Sleep(1000);
                 canavaratak=rand()%35;
                 cout<<canavaratak<<" vurdu. (";
                 
                 hp=hp-canavaratak;
                 cout<< hp <<" canin kaldi.)";
                 Sleep(1500);     
                 cout<<"\nSen saldiriyorsun. \n\n";
                 Sleep(1000);
                 atak=47;
                 cout<< atak <<" vurdunuz.(";
                 canavarcan=canavarcan-atak;
                 cout << canavarcan <<" cani kaldi.)";
                    
                    if(canavarcan==0){
                                         
                     cout << "\nTebrikler. Ayiyi oldurdunuz.";
                     system ("pause");
                     goto menu;
                                    }
                
                
                    
                    else{
                    
                    cout<<"\nSimdi o vuruyor! \n\n";
                    Sleep(1000);
                    canavaratak=rand()%25;
                     cout<<canavaratak<<" vurdu. (";                }
                    hp=hp-canavaratak;
                    cout<< hp <<" canin kaldi.)";
                    
                    if(hp==0){
                        cout<<"Malesef kaybettiniz.";
                            }
                
                    else{
                    cout<<"\nSen saldiriyorsun. \n\n";
                    Sleep(1000);
                    atak=81;
                    cout<< atak <<" vurdunuz.(";
                    canavarcan=canavarcan-atak;
                    cout << canavarcan <<" cani kaldi.)";
                    cout <<"Tebrikler ";
                    system("pause");
                    goto menu;    
                    }
                                        
                    }
                break;
            }
    
            case 2:{
            canavaratak=rand()%60;
            hp=hp-canavaratak;
            cout << "-Konusmayi denerken " << canavaratak << " hasar aldiniz.("<< hp << " canin kaldi.)\n";
            cout << "\nCrixon kacti baska zaman bir daha denemelisin.\n";
            system("pause");
            goto menu;
            break;
            }
        
            default:
            cout<< "Lutfen gecerli bir secenek belirtin!\n";
            Sleep(1000);
            goto menu;
            break;
        
            }

    
    break;
}

}

getch();
return 0;
}
}
//program sonu



//31.07.2013
//İzinsiz kulanılması yasak değildir.
//Yapimci adini silmek yasaktir.
 
Üst