Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Sohbetokey.com ile canlı okey oynamaya ne dersin? Hem sohbet et, hem mobil okey oyna!
Soru mu? Sorun mu? ''Bir Sorum Var?'' sistemimiz aktiftir. Paylaşın beraber çözüm üretelim.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Olur böyle ufak şeyler sayin yetkili arkadaşlar konuyu tasirlar siz yine de takıldığınız yerde sorun ama uzaktan izlemeyin katılın bizlere yazin eğlenin
Yiğidi öldürse bile hakkını verdiği sürece doğrudur. Ancak cehalet öyle bir yayılmış ki, düşünme yetisi sadece üç beş slogan ile sınırlı olan gençler siyasetin demokrasilerde muazzam bir hak arama ortamı olduğunu unutuyor.
Saçma sapan bir laftır. Bunu özellikle tarikatçılar ve cemaatçiler 2.Abdulhamit için kullanırlar.
Başkaları için de kullananlar var. Mekanı cennet olsun demek güzel bir şeydir. Ancak cennet mekan demek Allah'a saygısızlıktır. Sonuçta insanların kalplerini biz bilemeyiz.
Bir insan tarihini, ülkesinin geçmişinde emeği bulunan insanları sevebilir. Burada sorun yok. Ancak ölmüş birini delilsiz olarak cennetlik ilan etmeyi çok yanlış buluyorum. Şirkin kapısını açan bir durumdur. Cennet de cehennem de kimsenin tapulu malı değildir. Allah zaten kimin ne olduğu konusunda en iyisini bilir.
Bu sözü söylemeyi büyük bir haddini bilmezlik olarak görüyorum.
Öğrencileri keyfi işlerinde kullanan cahil ve vicdansız öğretmenler
Hepiniz eminim eğitim hayatınızda şahit olmuşsunuzdur. Bazen öğrencilerin hiç üzerine düşmeyen görevler, öğrencilere yıkılır. Zorla yapmaları istenir. Çöp toplattırılır. Temizlik yaptırılır. Sıra falan taşıttıran, kömür taşıttıran öğretmenler, müdürler bile var. Az önce Youtube'de videosunu izleyince şaşkın kaldım. Bu kadar vicdansız insanlar, nasıl öğretmen, müdür, yetkili olabiliyor anlamak imkansız. Öğrencileri okul sıralarını taşımaya zorlamışlar!
En iyi ihtimalle bile çay, kahve getir diyerek öğrencilere hizmetçilik yaptırırlar. Yasalarda insanların angarya işlerde kullanılması yasak olmasına rağmen hiç umursamazlar. En büyük saygısızlıkları ve haksızlıkları kendileri yapmalarına rağmen en ufak bir tepkiyi de saygısızlık diye yorumlarlar.
Elbetteki hepsi bir değildir ancak gerçekten bazı öğretmenlerin, o güzel mesleği kirlettiğini düşünüyorum. Özellikle de öğretmenler, müdürler üzerindeki denetimlerin arttırılması gerektiğini düşünüyorum. Ben özel fen lisesinde okuduğum için böyle şeylerle çok karşılaşmadım. Sadece birinde basket toplarını bir odadan bir başka odaya taşımıştım. Yine de onu bile doğru bulmuyorum.
Bunun yanı sıra, öğretmenler ve okul yönetimleri kendi şahsi işleri için hakları olmadıkları öğrencilerden aidat toplarlar. Maddi olarak gereksiz istekler çıkararak parası olmayan çocukları sömürürler. Bu tarz insanları eleştirecek kelime cidden bulamıyorum. Yalnız görevlerini istismar ettikleri açıktır.
Devlet okullarındaki durum çok daha kötüymüş. Şiddet uygulayan öğretmenler kadar, öğrencilerini şahsi işlerinde kullanan öğretmenlerin de büyük bir problem olduğunu düşünüyorum. Hepsi elbette bir olmasa da, görevini kötüye kullananlara işlem yapılmalı yani meslekten atılmalılar ve bu konuda en ufak herhangi bir merhamet gösterilmemeli diye düşünüyorum. Sonuçta eğitim kurumları, en önemli kurumdur.
Haksızlıklara göz yummak da aslında gizli bir teşviktir. Artık birinin bu ciddi problemler ile ilgilenmesini ve haksızlıklara dur demesi gerektiğini düşünüyorum. Yasalar sadece yazılı kalmamalı, hayata da geçmelidir. Ayrıca bu haksızlıklar ile büyüyen yeni nesiller de bunu kanıksayacaklar ve ileride kendileri de başkaları üzerinde aynı kötülükleri yapacaklardır.
Sorgulama yapmazlar. Kendilerine söylenenleri araştırmadan kabul ederler. Düşünce özgürlüğüne saygı duymazlar ve herkesin kendisi gibi düşünmesini isterler. Birazcık sorgulama yapan birini görünce de hemen bir şeyler ile etiketlemeye çalışırlar.
Diğer tüm din ve inanç sistemlerine kıyasla mutlak anlamda takipçisi en çok bulunan dindir. Tipik özelliği, araştırmadan kabul etme, bilmeden amel etme, ataları körü körüne taklittir.