• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
  • Sohbetokey.com ile canlı okey oynamaya ne dersin? Hem sohbet et, hem mobil okey oyna!
  • Soru mu? Sorun mu? ''Bir Sorum Var?'' sistemimiz aktiftir. Paylaşın beraber çözüm üretelim.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

LaiLa

MFC Üyesi
Üyelik Tarihi
20 May 2015
Konular
1,822
Mesajlar
5,290
MFC Puanı
6,400
Güzel yöntem, inşallah uygulama başlar..
 

Peony

Onursal Üye
Üyelik Tarihi
9 Şub 2015
Konular
12,075
Mesajlar
34,903
MFC Puanı
57,450
Mor ve Otesi - Cambaz
 

Mel

Üyelik Tarihi
12 Şub 2017
Konular
41
Mesajlar
166
MFC Puanı
80
Metin senturk- kalbimin yarısı senin yarısı benim
 

İlda

Özel Üye
Üyelik Tarihi
17 Kas 2012
Konular
1,235
Mesajlar
5,399
MFC Puanı
1,490
Facebook, yeni video sekmesini test etmeye başladı

Örsan Çetin




Facebook’un videoları ne kadar sevdiğini biliyoruz. Platformu daha da video merkezli bir hale getirmek için Facebook elinden geleni yapmaya devam ediyor. Yakın zamanda test etmeye başladığı yenilenmiş video sekmesi ile de “izleyicilerini” YouTube’a kaptırmamak istediğini bizlere bir kez daha hatırlatıyor.

Henüz kısıtlı bir bölgede test ediliyor

Yeni video sekmesi şu anda Hindistan’da ve sadece Android cihazlarda test ediliyor. Uygulamanın sekmeler kısmına yeni eklenen “oynat tuşu” simgesi kullanıcılara farklı bir video alanı sunuyor. Bu sekmeye tıklayan kullanıcılar ilgilendikleri konuya göre bir seçim yapıp sonsuz videolarla karşılaşıyorlar. Videolar Eğlence, Komedi, Hayat, Hayvanlar, Spor ve Haberler gibi farklı kategorilerde kullanıcılara sunuluyor.

[https://sosyalmedya-co]

Facebook, 2016’nın Nisan ayında benzer bir keşif özelliğini canlı yayınlar için test etmişti. Oradan elde edilen verilerle şimdi öne çıkan videoların keşfi için kullanıcılarına böyle bir özellik sunuyor. Şu anda kullanıcılara sunulan videolar en son yüklenenler değil. Daha ziyade kullanıcının alışkanlığına göre en çok etkileşim göstereceği videolar sunuluyor. Bu da daha eskiden yüklenen videoların da sıralamaya girmesi demek. Facebook, rakibi YouTube’dan bazı konularda esinlenmiş gibi duruyor.

Videolar konusundaki bu yaklaşımlarının yeni hangi özelliklerin gelişmesinde etkili olacağı merak konusu şu anda. Ancak video içi reklamlar gibi özellikler sayesinde kazancını katlamayı başaran Facebook’un bu alanda daha fazla çalışma yapacağını tahmin etmek çok da zor değil.


Sosyalmedya.com
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst