• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
  • Sohbetokey.com ile canlı okey oynamaya ne dersin? Hem sohbet et, hem mobil okey oyna!
  • Soru mu? Sorun mu? ''Bir Sorum Var?'' sistemimiz aktiftir. Paylaşın beraber çözüm üretelim.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üyelik Tarihi
7 Tem 2011
Konular
1,799
Mesajlar
2,020
MFC Puanı
540
Şuan o sorunla ilgileniyorum, sorun halledilince bilgilendirme konusu açılacaktır.
 
Üyelik Tarihi
7 Tem 2011
Konular
1,799
Mesajlar
2,020
MFC Puanı
540
Kullanabilirsiniz çünkü sef link olacak işe yaramaz :)
 

Jay

Üyelik Tarihi
20 Kas 2012
Konular
41
Mesajlar
286
MFC Puanı
60
Öncelikle Pek çok ROM'u yüklerken AROMA seçeneklerinde yer alan Xposed İnstaller seçeneği ile ya da
attachment.php
olduğumuz .apk dosyası ile kurulumunu gerçekleştiriyoruz.
attachment.php

uygulamayı yükledik ve içeriğe göz atalım...
attachment.php

Framework:

-İnstall/Update: Bu bölümden içeriği aktif ediyoruz.

-Uninstall: Buradan içeriği silebiliyoruz.

-Soft Reboot: Telefonu boot ekranından başlatıyoruz.
http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=2232598&d=1378237576
-Reboot: Telefona reset atıyoruz... (Bu seçenek hata verir ise güç butonunu kulalnarak reboot yapınız...)
attachment.php

Modules: Bu seçenek içerisinden yüklemiş olduğumuz tüm modülleri görebilir, aktif edebilir ya da devreden çıkarabiliriz...

Download: Buradan İstediğiniz ve telefonunuza uyumlu olan modülleri indirebilirsiniz...

Xposed KullanımıXposed Kullanımı

kullanımı ise şöyle;

İlk olarak Framework içerisinden "install/Update" seçeneği ile uygulamayı aktif ediyoruz. Ardından buradan ya da "Download" bölümünden istediğimiz modüllerin içerisine giriyoruz ve "Download" seçeneği ile indiriyoruz... Ardında "İnstall" seçeneği ile indirdiğimiz modülü yüklüyoruz.

Xposed KullanımıXposed Kullanımı

Yüklemiş olduğumuz modülü kullanmak içinse "DOWNLOAD" bölümünden modülü işaretliyoruz. ve son olarakta işlemlerin tamamlanması için cihaza reset atıyoruz... Reset işlemi için "Reboot" seçeneği hata verebilir. Bu yüzden ile reset atabilirsiniz...

Xposed Kullanımı

XPOSED içi pek çok modüle [INDEX][XPOSED][2/08] Collection of XPOSED Modules | Post Modules' request here! - xda-developers bu linkten ulaşabilirsiniz...
 

Jay

Üyelik Tarihi
20 Kas 2012
Konular
41
Mesajlar
286
MFC Puanı
60
kısıtlamalar gene mevcut :D:D:D her sey güvenlik icindir
 

AaReLie

MFC Üyesi
Üyelik Tarihi
3 May 2013
Konular
16
Mesajlar
70
MFC Puanı
40
Merhabalar Arkadaşlar.

Bu aralar tecrübe puanıyla ilgili sürekli sorular soruluyordu bu konu hakkında açıklama yapmak istedim.

Tecrübe puanı yani diğer adıyla rep miktarının çoğunluğudur. Mesaj ve Rep ( Reputation ) Sayınız Arttıkça Tecrübe Puanınızda Yükselişe Geçecektir


1.) Mesaj sayınız arttıkca tecrübe puanınınzda artar.
2.) Kullanıcılar tarafından size +rep verilirse artar.

Ek Olarakta Şunları yazmak istiyorum açılan konulara ++ REP Verirseniz Birbirimizin Destekleri İle ' de Tecrübe PUANI Kazanmış Oluruz. Birazcık Bakındım sNet #Forum Kanalınada Sordum Bazı Moderatörlerimiz bile Rep Ne Ya ? Diye Soru Soruyorlar

Açıklamalı Olarak Anlatıyorum Bu Açmış Olduğum Konu ' ya Örnek Olarak REP Vericeksiniz Diyelim.

Konuyu Paylaştım ve Şuan Okuyorsunuz . Sol Tarafta Kişinin Profili Var. Konuyu Açan Kişinin Profili Altında " (Adana,İzmir,İstanbul v.s MF ŞUBESİ ) Diye Yazılar Yazıyor.

Onun Altındada TERAZİ Gibi Simge Var . ++ REP Puanı O Kısımdan Veriliyor Arkadaşlar. Teşekkür Etmek Yerine Birbirimize REP Puanını Verirsek FORUM Olarakta Gelişmiş Oluruz. Bilgilerinize Sunarım

Ayrıca Forumun Kuralları GereğinCe PAYLAŞILAN KONULARDAN KONU ALTLARINA LÜTFEN ++ REP VER V.S GİBİ İSTEKLERDE BULUNMAYIN​

UNUTMAYIN BEĞENDİĞİNİZ KONUYA REP VERİN YADA BEĞENDİNİZ KONUYA TEŞEKKÜR EDİN​

Yazıyı Okuduğunuz İçin Teşekkür Ederim !
 

Peony

Onursal Üye
Üyelik Tarihi
9 Şub 2015
Konular
12,075
Mesajlar
34,903
MFC Puanı
57,450
Facebook F8 konferansında, Messenger Platform adını verdiği ve Facebook’un mesajlaşma uygulaması Messenger’ı bir platform haline getiren yeni hizmetlerini duyurdu.

fotocdncube.gazetevatan.com-.-vatanmediafile-.-Haber300x250-.-2015-.-03-.-26-.-iste-yeni-facebook-messenger-1401522.Gif.jpg


Her ay 600 milyon kullanıcının giriş yaptığı Facebook Messenger bünyesinde artık 40 farklı uygulama daha bulunacak.

Bu uygulamalar GIF, fotoğraf, video ve ses klipleri paylaşma gibi pek çok yeni özelliği barındıran alt uygulamalar olarak konumlandırılacak.

Kısacası Messenger, basit bir mesajlaşma uygulamasından evrilerek “günümüzün MSN Messenger’ı” olma yolunda ciddi adımlar atmış olacak.

Facebook, bu amaçla bazı şirketlerle de anlaşma gerçekleştirmiş. JibJab, Legend, Ultratext, Ditty, Giphy, FlipLip Voice Changer, ClipDis, Memes, PicCollage Gif Cam, Kanvas gibi uygulamalar Facebook Messenger’da yer alacak.

Facebook’un şimdiden anlaştığı uygulamalar elbette bunlarla da sınırlı değil; Son dönemde popüler olan dublaj uygulamalarından Dubsmash’in logosu da Messenger Platform’da dikkat çekti. ESPN gibi büyük şirketlerin olması ve Messenger kullanımını daha da sıklaştıracak ek uygulamalar Messenger’ın ileride aktif kullanıcı sayısını artırmasına neden olabilir.

Facebook, Messenger Platform için SDK da yayınladı. Son olarak Messenger uygulamasına para gönderip alma özelliği ekleyen şirket, şimdi bu özelliklerin yanına üçüncü parti geliştiricilerin uygulamalarını da ekleyerek Messenger platformunu büyütecek. Geliştiriciler Facebook Messenger’ın SDK’sını, Facebook Developers altında açılan sayfadan inceleyebilirler.

Facebook Messenger’ı markalar nasıl kullanacak? Messenger platformunun markalar tarafından da kullanılabilmesi adına Facebook’un planı da hazır gibi gözüküyor. “Businesses on Messenger” adı verilen hizmet aracılığıyla markalar da Messenger üstünden müşterileriyle iletişim kurabilecek. Sosyal medyanın müşteri hizmetleri açısından değerini bilen Facebook burada da önemli bir adım atmış ve şirketleri de işin içine çekmeyi başarmış.

Messenger, markalar için açtığı sayfada şimdilik Everlane, Zulily, FedEx, United States Postal Service gibi şirketlerin örneklerine de yer vermiş. Mesela Everlane örneğinde müşteri sipariş sonrasında siparişinin durumunu Messenger uygulaması üstünden takip edebilecek. FedEx ve USPS gibi kargo şirketleri ise Messenger üstünden kargolarının durum bilgisini müşterilerine iletebilecek. Bu noktada pek çok e-ticaret sitesi ve hizmet sektöründe faaliyet gösteren firmalar, Messenger platformunu kullanmaya başlamak isteyecektir. İlgili sayfada Facebook’un bir talep formu açtığını da markaların yetkililerine duyurmuş olalım, Messenger uygulamasının da bu tarz şirketlere kullanımı artırmak adına ihtiyacı olduğunu tahmin etmemiz güç değil.
AA
 
Üyelik Tarihi
4 Ocak 2013
Konular
145
Mesajlar
675
MFC Puanı
80
Yarismayi ozledim.:p ortaokulda kacip kacip giderik arkadaslarla
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst