Selinn is just really niceSelinn is just really niceSelinn is just really niceSelinn is just really nice

Selinn
DurumuÇevrimdışı

Member

Hakkında

  • Selinn Hakkinda
    Biography
    ooo troll diyenen bakın siz!!!
    Location
    istanbul
    Occupation
    öğrenci

İstatistik

Mesaj adeti
Total Thanks
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: 15 Nisan 2016 02:19
  • Üyelik tarihi: 11 Mart 2016
  • Tavsiye Puanı: 0

Mentions

17 Mart 2016
16:44 - ~ Virtue mentioned Selinn in post [post=1070341]Üstteki Üyeye Partner Seç?[/post]
Selinn
08:18 - Yusra mentioned Selinn in post [post=1069523]herkese Selam.[/post]
Selinn hosbuldum.
15 Mart 2016
16:03 - ~ Virtue mentioned Selinn in post [post=1066467]Herkes kendi hakkında bir gerçek yazsın...[/post]
Selinn bana taktın kafayı s...
15:28 - Selinn mentioned ~ Virtue in post [post=1066394]MegaForum Sohbet[/post]
... neyyyy anlamadım ~ Virtue:s53:s53
14:33 - ~ Virtue mentioned Selinn in post [post=1066287]MegaForum Sohbet[/post]
...erine intikal etti Selinn MonteKristo sen bit...
14 Mart 2016
20:35 - BaksanaBi mentioned Selinn in post [post=1065618]Ankara,Kızılay Saldırısı Vefat Eden İnsanlarımıza Alah Rahmet Eylesin[/post]
...arlett @O'hara Sefa Selinn seocum Sezen shodsor...
11:24 - Fenamen mentioned Selinn in post [post=1064404]Alttaki ki üyeye soru soralim ?[/post]
..., Sade Sa_Di, Sefa, Selinn, senatortr, seocum, ...
00:45 - Enes mentioned Selinn in post [post=1064124]Arkadaşlar günaydınn.. burada yeniyim ya bişey anlamıyorum bu ne?[/post]
Hoşgeldin Selinn
12 Mart 2016
20:44 - Fenamen mentioned Selinn in post [post=1062868]Alttaki ki üyeye soru soralim ?[/post]
...carlett O'hara Sefa Selinn seojen seozirvesi Se...
18:12 - BaksanaBi mentioned Selinn in post [post=1062711]Forumdan Birine Şarkı Armağan et[/post]
...rlett O'hara Sefa Selinn seojen seozirvesi ...
16:26 - LaiLa mentioned Selinn in post [post=1062607]Arkadaşlar bu sitede soru sorma cevaplama falan yok muuuu[/post]
Selinn hoşgeldin aramıza ca...
12:43 - LiyA mentioned Selinn in post [post=1062217]Forumdan Birine Şarkı Armağan et[/post]
Selinn watch?v=xqD...
03:31 - LiyA mentioned Selinn in post [post=1061999]Arkadaşlar bu sitede soru sorma cevaplama falan yok muuuu[/post]
...şka isteğin var mı? Selinn yine pm atabilirsin....
01:59 - LiyA mentioned Selinn in post [post=1061950]Alttaki Bu Filmi İzledin mi ?[/post]
Soru lütfen Selinn Kaplumbağalarda ...
01:57 - LiyA mentioned Selinn in post [post=1061944]Üstteki 2 üyeden hangisiyle Sinemaya gitmek istersin ?[/post]
@EsiLa Selinn ffıratt
00:07 - By_YaNLıZ mentioned Selinn in post [post=1061738]By_YaNLiZ Amatör Photoshop Çalışmaları[/post]
...tar da sana yapayım Selinn :)
00:07 - Selinn mentioned By_YaNLıZ in post [post=1061736]@By_YaNLıZ bende sevindim[/post]
...im Selinn :s991 By_YaNLıZ bende sevindim:)
11 Mart 2016
23:53 - By_YaNLıZ mentioned Selinn in post [post=1061712]By_YaNLiZ Amatör Photoshop Çalışmaları[/post]
... Beğenmene sevindim Selinn :s991
23:29 - dip mentioned Selinn in post [post=1061676]Geceye bir şarkı bırakabilirmisinizz??[/post]
RQaeZpi9rcY Selinn .)
23:11 - By_YaNLıZ mentioned Selinn in post [post=1061664]Arkadaşlar günaydınn.. burada yeniyim ya bişey anlamıyorum bu ne?[/post]
...ldiniz iyi forumlar Selinn http://www.megaforum...

Thread Tags

30 Kasım 2016
11:54 - Pisadam tagged Selinn in thread [thread=636706]Forumun Kapalı Kalması Hk.[/thread]
03 Nisan 2016
16:54 - ArtemiS tagged Selinn in thread [thread=610409]Rep Yarışmaları Hakkında[/thread]
21 Mart 2016
01:46 -
01:31 -
20 Mart 2016
12:30 - LaiLa tagged Selinn in thread [thread=604229]Kızlar Odası..[/thread]
16 Mart 2016
02:34 - Moderatör tagged Selinn in thread [thread=604004]Profilinizi en son kim ne zaman ziyaret etmiş?[/thread]
02:33 - Moderatör tagged Selinn in thread [thread=603995]Profiliniz de Müzik Kutusu İster misiniz?[/thread]

Quotes

15 Mart 2016
16:16 - keroLayn quoted Selinn in post [post=1066513]ama benim canım sıkılıyoooooooo .ss[/post]
canım ya ağlama ağlama tama...
16:14 - Selinn quoted keroLayn in post [post=1066501]ama benim canım sıkılıyoooooooo .ss[/post]
az ötede oyna o vakit mesaj k...
16:12 - keroLayn quoted Selinn in post [post=1066493]ama benim canım sıkılıyoooooooo .ss[/post]
boşver az ötede oyna o v...
16:12 - Selinn quoted keroLayn in post [post=1066489]ama benim canım sıkılıyoooooooo .ss[/post]
ney moda mı :honk: boşver
16:10 - keroLayn quoted Selinn in post [post=1066484]ama benim canım sıkılıyoooooooo .ss[/post]
bu da modamı allah aşkına y...
16:06 - Selinn quoted ~ Virtue in post [post=1066472]Herkes kendi hakkında bir gerçek yazsın...[/post]
Bi zahmet :D:D Çok çabuk ...
16:04 - Selinn quoted ~ Virtue in post [post=1066469]Herkes kendi hakkında bir gerçek yazsın...[/post]
Selinn bana taktın kafayı sen...
16:01 - Selinn quoted ~ Virtue in post [post=1066464]Herkes kendi hakkında bir gerçek yazsın...[/post]
Bildiğin sevmiyorum :D Vi...
15:54 - Selinn quoted ~ Virtue in post [post=1066452]Herkes kendi hakkında bir gerçek yazsın...[/post]
Uykuyu sevmem ohaa nasıl se...
15:38 - Selinn quoted ~ Virtue in post [post=1066425]MegaForum Sohbet[/post]
:D:D .:s87:s87
15:37 - Selinn quoted ~ Virtue in post [post=1066422]MegaForum Sohbet[/post]
Tamamdır yardımcı olucam şimd...
15:35 - Selinn quoted ~ Virtue in post [post=1066414]MegaForum Sohbet[/post]
Yağmur duası biliyorum isters...
15:33 - Selinn quoted ~ Virtue in post [post=1066404]MegaForum Sohbet[/post]
Bişey yok havalar nasıl iyimi...
15:28 - Selinn quoted ~ Virtue in post [post=1066394]MegaForum Sohbet[/post]
... neyyyy anlamadım ~ Virtue:s53:s53
11:58 - Selinn quoted ZeiBack in post [post=1065899]ben böyleyim[/post]
watch?v=JIW0c71H1Q8 napalım...
10:57 - Selinn quoted ZeiBack in post [post=1065843]aynen[/post]
önerini dikkate alıcam çok ...
10:19 - ZeiBack quoted Selinn in post [post=1065823]Arkadaşlar bu sitede soru sorma cevaplama falan yok muuuu[/post]
Ay ay ay Dikkat kendine b...
09:12 - Selinn quoted ZeiBack in post [post=1065780]Dimi[/post]
muhtemeldir..bu kadar iyilik...
14 Mart 2016
09:40 - ZeiBack quoted Selinn in post [post=1064254]Arkadaşlar bu sitede soru sorma cevaplama falan yok muuuu[/post]
çok kötüsün sen!!!!:hih::hi...
12 Mart 2016
20:52 - Selinn quoted Kolibandı in post [post=1062874]çokk[/post]
Geçen yaz :d Kebap severmis...
Yukarı Git