Neden aramalı mı? Kim isterki aldatılmayı? Ne olursa olsun böyle birşeye asla hak vermem. Yetersiz mi kalıyor, eksiklikleri mi var, mutlu mu edemiyor? Gözün onunlayken başkasını mı arıyor? Ayrılırsın yoluna bakar dilediğinle dilediğini yaparsın. Ama aldatılan kiimseye sen hatalısın demem. Ha Çok sevmiştir, gözü ondan başkasını görmemiştir, sadakatin ilginin dibine vurmuştur, gözü kapalı güvenip hayatını adamıştır aldatılmıştır? Burada hatalısın kardeşim derim. Çünkü tüm bunların karşısında karaktersizlik görüp aldatıldıysan yapmamalıydın, hatalısın. Bu mu yani? .