• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Çikolatanın son parçasını üstteki üyeye verir misin ?

Hayır. Ama çay yapmışsa düşünebilirim.
 
kahve yaparsa düşünebilirim bende :D
 
Sade şekerli orta hepsinden yaparız, sen çikolatayı hazırla :s1:
 
yaşlısın sen hocu çukulat falan zarar sana.
karnıbahar ye sen.
 
üstteki para kazanıyo patron olmuş alsın bir koli çükolata bana :D karnabaharı çikolataya bandırıp yiycem belki alla allla :D

üstteki yemesin ergenlik sivilcesi çıkar :D
 
quzul qurt yesin vermem :D
 
üstteki para kazanıyo patron olmuş alsın bir koli çükolata bana :D karnabaharı çikolataya bandırıp yiycem belki alla allla :D

üstteki yemesin ergenlik sivilcesi çıkar :D

shenSin erqeN hiÇ erqeNe benZer bi yanıM var mı uff yaaa gidip para sayim moralim yerine gelsin.
şu camı neyim aç fakirlik kokuttun buraları.
 
fıstıklımı olsun bitter quzul qurt mu abi :D
 
Geri
Üst