Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
kadıköy tarafinda çay ve tatlı ısmarlayacak kim var
Elin cebine hiç mi gitmez arkadaş:u26::u26::u26::s63:
ne alaka ya.ramazan paylaşma ayı ondan![]()
Tabi tabi parama kıyamıyom demiyorda:s77::s59:
yakınsan gel çay benden tatlı senden
hadi bak çok şanslısın![]()
Çay içmiyorum maalesefkahve benden Çikolatalı pasta senden :f15::s83:
pasta yemeyelim akşam akşam.sadece kahve içeriz ok![]()
Uyanığa bak senn
Tamam sen pasta yeme şekerin falan çıkar uğraşamam kahve içbana pasta ısmarla ben yicem
![]()
masraflı kızsın ya.sana askıntı olmayı planlıyodum ama vazgeçtim hocu :d
görmüyorum ben bunları ;d