En tatli halimizle burada olalım:s40:
Biz her halimizle tatlıyız ki Sizin orada kaçta okunuyor ezan
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
En tatli halimizle burada olalım:s40:
Biz her halimizle tatlıyız ki Sizin orada kaçta okunuyor ezan![]()
Ben senden 10 dakika önce açıyorum.
Çok güzeliz bee NaZzZ![]()
MaşaAllah bize
Benden 10 dk önce benim yerimede tıkınıver :f6:
Ayıp ettin aklımda neler var yicek de su içtikten sonra olan iştahım gidiyor![]()
Samsun da sıcak değil zaten fazla su içmiyorum bir vardakNaZzZ
Kız bi yudum anca içiyom sonra kolayı bi içiyom iştah falan kalmiyo![]()
Kolacı değilim bu sene. Geçen sene bir kola içerdim uff şimdi öldürsen içmem :s6:
Kara böcükten fare şeysinden yapıyolarmış öyle bi şey ki bile bile içiyom.d
Deli ya ama bir tatlı o böcükler. Ama bu sene böcüğnü mü azalttılar ne tadı bir garip oldu![]()
Heaaa bi çeşit böcük var kafadan bacaklı o iyi tat veriyordu koymamişlar![]()
Bide az daha asit koyuversinle ben içerken boğazım parçalansin istiyom
Arayıp şikayet ediceğimgeri ekleyin o böceği diye
Bide az daha asit koyuversinle ben içerken boğazım parçalansin istiyom