Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
@LeGoLaS tamam melegım sevılıyorsun ((( :
@LeGoLaS aa sen yaşıyor muydun?![]()
Bence bunu cevaplayan da bir sıkıntı var :s5:
Hahaha , ya neyse.![]()
O zaten , bana tutuk malum :s5: " Çirkini " benimseyip tag yaptırmış hala ne sakili :s43:
Yav hee :f9:
Herkes sana tutuk Joecum :f34:
Mesela benim MontaKristonun Ksi neden büyük sanıyorsun. Alfabe de Jden sonra hangi harf var? K yaa saksjaksjk![]()
Vaaaay anasını sayın seyirciler.
Sonunda :s5: bunsuz bir mesaj gördük çok şükür![]()
