• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
@Gece


VAR Bİ GARİPLİK DİYOSUN
KOYAMADIĞIN ADINI
Bİ EKSİKLİK KAÇIRAN
AĞZININ TADINI

SABAHINA KAHVEYİ, AKŞAMA YEMEĞİNİ
MAKYAJI, ELBİSESİ
ÇABALAYA DURSUN , İŞİ ZOR
AMA ŞAİBELİ

YOK ARASANDA DÜNYAYI
BAŞKA Bİ BEN YOK
MÜTEVAZİ OLMAK LAZIM DİYOSAN
YOK BİTTİ TAZE KUSURA BAKMA
KAFAYA TAKMA SENDE

N'OLDU PEK Bİ KEYFİN YOK
DÜŞLEDİĞİN GİBİ OLMADI MI?
YAKIŞTI AMA SANA MOR RENK ÇOK
GELEN YERİMİ DOLDURMADI MI?

:haha:​
 


Alma alma ahımı

Yalanım yok günahım yok

Gayrı duy figanımı

Benim sensiz muradım yok
 

Uzun zamandır atmıyordu böyle kalbim
Güm güm güm
Tam unutmuştum seni ne ara niye geri döndün?
Hı?

Yasın tutulmuştu üstü çizilmişti
O çok sevdiğin isminin
Sakın bir şey söyleme
Artık bir anlamı yok sözlerin ve o gözlerin

Gözlerin bana yine yalancı, yalancı bakıyor, bakıyor
Bilenin ahını bilmeyenin aklını alıyor, uçuruyor

Acısı dün gibi kalbime kalbime vuruyor, dokunuyor
Dile kolay tabi, yaşa da gör nasıl yanıyor canın

Söz vermiştin sözü tutmalı ya da bir ömür boyu susmalı
Aşktı, geçti, çok zorladı ama zerresi kalmadı
Söz vermiştin ya tutmalı ya da bir ömür boyu susmalı
Aşktı, geçti, çok zorladı ama zerresi kalmadı​
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst