• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
iyiym canım dün diş çektirdim biraz sızlıyor sadece. teşekkür ederim :a-(163):
sen nasılsın canım
hala bende kalsın mesaj
 
iyiym canım dün diş çektirdim biraz sızlıyor sadece. teşekkür ederim :a-(163):
sen nasılsın canım
hala bende kalsın mesaj
Uyyyyy kıyamam geçmiş olsun canımmm❤
Bende iyiyim nolsun evde bunalmaca , tıkılmaca ayriyeten tıkınmaca :D
Un çuvalı gibi olduk valla evde dura dura :D
 
sağlık açısından biraz dikkat etmek gerekiyor ama :D
bol su iç biraz yürü . çok kilo alınca insan nefes almakta zorlanıyor
Ay sorma kuzum valla normalde de nefes almak sorunum vardı şimdi daha bi nefesim kesiliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst