- Konuyu Başlatan
- #2,881
Ben buraya yazmayacaktım konu beni çekti yine???
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
.gif)
Onun devrelerini yaktım gelmez şimdi???
Görünce gelirOnun devrelerini yaktım gelmez şimdi???
Görürse işte ama bizi görmüyor??Görünce gelir![]()
O bizi izliyordur şimdi ?Görürse işte ama bizi görmüyor??