- Konuyu Başlatan
- #3,811
Önce cemi yesin de keyif için buraya gelir??@Sezen gel burada çay ,kurabiye var ?
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Önce cemi yesin de keyif için buraya gelir??@Sezen gel burada çay ,kurabiye var ?
Bogazına otururuzO sizi yemesin ??
O da doğru ?Bogazına otururuz![]()
Hahhah sabah uyanınca foruma giriş yapılmıyormuş??Buda Cem boğazımızda kalmış demektir??
Biraz önce girilmiyordu zaten ?Hahhah sabah uyanınca foruma giriş yapılmıyormuş??Buda Cem boğazımızda kalmış demektir??
O zor biraz nasıl yiyecek??O sizi yemesin ??
Gerci yanımızda @Sezen varsa ?O zor biraz nasıl yiyecek??
Biraz daha uğraşırsak komple kapatacağız??Biraz önce girilmiyordu zaten ?
Bu gidişle öyle olacak ?Biraz daha uğraşırsak komple kapatacağız??
O yüzden rahatız??Gerci yanımızda @Sezen varsa ?
Tatile çıkarız valla aslında iyi olur??Bu gidişle öyle olacak ?
Evet?O yüzden rahatız??
Kıs sus aklına düşürmeHahhah sabah uyanınca foruma giriş yapılmıyormuş??Buda Cem boğazımızda kalmış demektir??