Neler yeni
Türkiye'nin En Güncel Forum Sitesi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

Aslında Sizin İçin İyi Olan 7 Kötü Alışkanlık

Beatrice1

Zaman, bütün hayallerimize ağzının payını verdi.
MFC Üyesi
  • Üyelik Tarihi
    24 Mar 2016
  • Mesajlar
    337
  • MFC Puanı
    115
  • MFC Seviyesi

Toplum içinde yapmanın genelde hoş görülmediği bazı alışkanlıklar var. Ama o alışkanlıklar aslında sizin için hiç de kötü olmayabilir. İşte bunlardan birkaçı…

1. Parmak Çıtlatmak
Size hiç arkadaş kazandırmayacak olsa da, eklem kireçlenmesi habercisi olan parmak çıtlatması hiç de kötü bir şey değil. 5 yıl süren bir araştırmaya göre parmak çıtlatanların eklem yerleri çıtlatmayanlar kadar sağlıklı çıktı. Hatta parmak çıtlatmak eklemleriniz için iyi bile olabilir, çünkü esneklik sağlıyorlar.

2. Tırnak Isırmak
Kim bilebilirdi? Tırnak ısırmak aslında bağışıklık sisteminizi güçlendiriyor. Tırnaklarınızı ısırdığınızda vücudunuza giren mikroplar takibe alınıyor. Bağışıklık sisteminiz çok güçlü. Daha önce gelen mikropları hatırlıyor ve doğru silahlarla hücuma başlıyor. Tırnaklarınız çok kirli değilse, onları ısırmak sizin için de kötü değil.

3. Çalışıyor Olmanız Gerekirken Şirin Hayvanların Videolarını Seyretmek
Araştırmalar video izlemenin ya da şirin hayvanların fotoğraflarını bakmanın aslında üretkenlik için yararlı olduğunu gösteriyor. Şirin hayvanların videolarını seyrettiğimizde daha odaklanmış olarak işlerimizi yapıyoruz. Peki neden? Sanılıyor ki, böyle videolar izlemek bakıcılık dürtülerimizi harekete geçiriyor. Bunlar da daha yoğun odaklanmayı ve özen göstermeyi sağlıyor.

4.Spora Gitmeyi Üç-Dört Defa Ekmek
Hadi yüzleşelim: çoğumuz profesyonel atletler, film yıldızı veya fitness eğitmeni değiliz. Eğer bu kategorilerden birine dahil değilseniz, aslında her gün spora gitmenize gerek yok. Gerçekte, egzersizler arasında bir veya 2 gün beklemek, her gün egzersiz yapmaktan daha yararlı. Çünkü bu kaslarınızın kendilerini onarmaları ve güçlenmeleri için zaman veriyor.

5. Geğirmek
Çoğumuz yakışıksız ve kaba bulsak da, geğirmeyi engellemek vücudun doğal düzenini kötü etkiler. Hatta mide ekşimesine ve göğüs ağrısına sebep olabilir. Eğer toplum içinde geğiremiyorsanız, öğünlerinizde birkaç değişiklik yapın. Gazlı içeceklerden ve fasulyeden uzak durun. Eğer gereğinden fazla geğirdiğinizi düşünüyorsanız, bir doktoru görmenizde fayda var.

6. Yerinde Duramamak
Bu belki benim gibi yerinde duramayan arkadaşları rahatlatmıştır. Yerinde duramayanlar daha hızlı metabolizmaya, daha iyi dolaşıma, daha az eklem ve sırt ağrısına sahipler. Sadece fiziksel değil, yerinde duramayanların genellikle hafızası daha güçlü, düşünce süreçleri daha etkin ve hareket halindeyken stres düzeyleri daha düşük oluyor.

7. Tükürmek
Evet çirkin ve iğrenç olsa da, tükürmenin yararlı olduğu birkaç durum var. Egzersiz yaparken, vücudunuz normalden daha fazla tükürük üretiyor. Bazen fazla tükürük nefes almayı engelleyebiliyor. Evet, fazla tükürükten kurtulmak gerekiyor.
 

Pisadam

Dalından düşen yaprak rüzgarın oyuncağı olur.
CEO
Konum
İstanbul
  • Üyelik Tarihi
    2 Nis 2008
  • Mesajlar
    11,108
  • MFC Puanı
    20,537
  • MFC Seviyesi

Sadece 4 ama onda da haklı sebeplerim var yoğunum :/
 

ReiS

 ‬
Co Admin
  • Üyelik Tarihi
    8 Ara 2012
  • Mesajlar
    17,179
  • MFC Puanı
    5,941
  • MFC Seviyesi

Sadece 6 şıklarınıza göre..
 

sessizsakin

Övünmek gibi olmasın, beni annem doğurmuş.
MFC Üyesi
Konum
İstanbul
  • Üyelik Tarihi
    16 Mar 2017
  • Mesajlar
    1,162
  • MFC Puanı
    50
  • MFC Seviyesi

2-3 tane varmış yahu..
Onlar da çok masum zaten :) :)
 
Üst Alt