• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
  • Sohbetokey.com ile canlı okey oynamaya ne dersin? Hem sohbet et, hem mobil okey oyna!
  • Soru mu? Sorun mu? ''Bir Sorum Var?'' sistemimiz aktiftir. Paylaşın beraber çözüm üretelim.
Bu, hızlı yüklenen mobil optimize edilmiş bir AMP sayfadır, gerçek sayfayı yüklemek istiyorsanız bu metni tıklayın.

Soru hatam nerede yemi yediği zamanda oyun bitiyor

theetolga

MFC Üyesi
Üyelik Tarihi
25 Ocak 2024
Konular
1
Mesajlar
1
MFC Puanı
0
import turtle
import time
hiz = 0.12
import random


ekranım = turtle.Screen()
ekranım.title("yılan oyunu")
ekranım.bgcolor("lightgreen")
ekranım.setup(width=600, height=600,)
ekranım.tracer(0)

kafası = turtle.Turtle()
kafası.speed(0)
kafası.shape("square")
kafası.color("white")
kafası.penup()
kafası.goto(0,100)
kafası.direction = "stop"

yemek = turtle.Turtle()
yemek.speed(0)
yemek.shape("circle")
yemek.color("red")
yemek.penup()
yemek.goto(0,0)
yemek.shapesize(0.80 , 0.80)


kuyruklar = []


puan = 0
puanyazısı= turtle.Turtle()
puanyazısı.speed(0)
puanyazısı.shape("square")
puanyazısı.color("darkblue")
puanyazısı.penup()
puanyazısı.goto(0,260)
puanyazısı.hideturtle()

puanyazısı.write(f"puan: {puan}" , align="center" , font="courier" "normal")

def move():
if kafası.direction == "up":
y = kafası.ycor()
kafası.sety(y+15)
if kafası.direction == "down":
y = kafası.ycor()
kafası.sety(y-15)

if kafası.direction == "right":
x = kafası.xcor()
kafası.setx(x+15)

if kafası.direction == "left":
x = kafası.xcor()
kafası.setx(x-15)

def goUp():
if kafası.direction != "down":
kafası.direction = "up"
def goDown():
if kafası.direction != "up":
kafası.direction = "down"
def goRight():
if kafası.direction != "left":
kafası.direction = "right"
def goLeft():
if kafası.direction != "right":
kafası.direction = "left"


ekranım.listen()
ekranım.onkey(goUp, "Up")
ekranım.onkey(goDown, "Down")
ekranım.onkey(goLeft, "Left")





while True:
ekranım.update()

if kafası.xcor()>300 or kafası.xcor()<-300 or kafası.ycor()>300 or kafası.ycor()<-300:
time.sleep(0.5)
kafası.goto(0,0)
kafası.direction = "stop"

for eskikuyruk in kuyruklar:
eskikuyruk.goto(1000,1000)

hiz = 0.12
kuyruklar = []

puan = 0
puanyazısı.clear()
puanyazısı.write(f"puan: {puan}" , align="center" , font="courier" "normal")



if kafası.distance(yemek) < 20:
x = random.randint(-250 , 250)
y = random.randint(-250 , 250)
yemek.goto(x,y)


yenikuyruk = turtle.Turtle()
yenikuyruk.speed(0)
yenikuyruk.shape("square")
yenikuyruk.color("black")
yenikuyruk.penup()
kuyruklar.append(yenikuyruk)

hiz-=0.0025
puan += 10
puanyazısı.clear()

puanyazısı.write(f"puan: {puan}" , align="center" , font="courier" "normal")


for i in range(len(kuyruklar)-1 , 0 , -1):
x = kuyruklar[i-1].xcor()
y = kuyruklar[i-1].ycor()
kuyruklar.goto(x,y)

if len(kuyruklar) > 0 :
x = kafası.xcor()
y = kafası.ycor()
kuyruklar[0].goto(x,y)

move()

for çarpma in kuyruklar:
if çarpma.distance(kafası) < 20:
time.sleep(0.5)
kafası.goto(0, 0)
kafası.direction = "stop"

for çarpma in kuyruklar:
çarpma.goto(1000, 1000)

kuyruklar = []
puan = 0
puanyazısı.clear()
puanyazısı.write(f"Puan: {puan}", align='center', font='Courier' 'normal')
hiz = 0.12

time.sleep(hiz)