Nokianın -------a eklediği -----, iPhone 5in renksizliğinden yakınan bir Apple tüketicisine değiniyor. Time to Switch-Değiştirme Vakti başlıklı -----, çok uzun iPhone kuyruklarından birisini gösterek başlıyor. Sıradaki kişilerden biri, uzun bir süre bekledikten sonra eline aldığı iPhone 5in renksiz olduğuna değiniyor ve Apple Storeda kıyamet kopuyor.
iPhoneun sunulduğu siyah ve beyaz tonların ağırlıklı olduğu animasyonda, renksizlikten şikayet eden kullanıcının tepkisinin ardından alarmlar ötüyor, Apple çalışanları öfkeleniyor. Tepkiye maruz kalan kullanıcı, mağazadan kaçıyor ve elinde Lumia 920 bulunan rengarenk insanlara rastlıyor.
AppleInsider sitesi, Nokianın, en son tanıttığı Lumia 920 telefonunun özellikleri yerine neden iPhone 5i eleştirmeye çalıştığını anlamadıklarını belirtirken, reklamın eğlenceli bir tarafı olan Samsung reklamına kıyasla oldukça bayağı kaldığını söyledi.. The Verge sitesi de, reklamın iPhoneun güncellenemesini bekleyen kullanıcıların sıradan hayatını gözler önüne sermek isteyen, Applea yönelik standart eleştirilere bulaşan bir yapım olduğunu ifade etti.
iPhoneun sunulduğu siyah ve beyaz tonların ağırlıklı olduğu animasyonda, renksizlikten şikayet eden kullanıcının tepkisinin ardından alarmlar ötüyor, Apple çalışanları öfkeleniyor. Tepkiye maruz kalan kullanıcı, mağazadan kaçıyor ve elinde Lumia 920 bulunan rengarenk insanlara rastlıyor.
AppleInsider sitesi, Nokianın, en son tanıttığı Lumia 920 telefonunun özellikleri yerine neden iPhone 5i eleştirmeye çalıştığını anlamadıklarını belirtirken, reklamın eğlenceli bir tarafı olan Samsung reklamına kıyasla oldukça bayağı kaldığını söyledi.. The Verge sitesi de, reklamın iPhoneun güncellenemesini bekleyen kullanıcıların sıradan hayatını gözler önüne sermek isteyen, Applea yönelik standart eleştirilere bulaşan bir yapım olduğunu ifade etti.