Ömer çağrı
MFC Üyesi
- Üyelik Tarihi
- 8 Ağu 2022
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 8
- MFC Puanı
- 10
Turknete zaten babamın bilgileriyle giriş yapıyorum üstelik şuanda turknette sadece robotlar var otomatik konuşuyorlar ve sorunumu tam izah edebilicegim bir bölüm yokTürk telekomun modemini Türknette de kullanabilirsiniz. Sanırım modemin etkinleştirilmesi gerekli bunu da size Türknetin sağlaması gerek. Aradığınızda hat kimin üzerine kayıtlı ise sisteme onun üzerinden giriş yapmalısınız yoksa sizi tanıyamazlar. Tekrar arayıp babanızın adı ve bilgilerini verin durumu izah edin sorununuzu çözecek ve yönlendirecek kişi yine onlar.
Bu sitenin adı nedir acaba? Ve söylemeyi unutmuşum türktelekom bana bu modemin numarasını aramamı söyledi modemden kaynaklı olduğunu düşünüyosam arasam yardımcı olurlarmı bu konuda kurulum konusunda?Merhaba @Ömer çağrı
Bundan sonra konu açarken 1 cümle açıklamalı bir metin girin direk sorunu konu başlığı olarak yazmayın. Bu yüzden başlığı düzelttim.
Sorunuza gelecek olursak;
Türk Telekom modemini TurkNET'te kullanabilirsin tabiki. Bunun için internet ayarlarını düzgün ve sıfırdan tekrar yapılandırman gerekiyor.
Ekli dosyayı görüntüle 16899
Sarı ile işaretlediğim noktalara dikkat et.
Özellikle bu kısma dikkat etmen için ekran görüntüsü ekledim.
Kullanım Klavuzuna göre sıfırdan kurulum yap gelişmeleri buraya yaz.
VMG3312 B10B Kullanım Klavuzu İndir
Bu sitenin adı nedir acaba? Ve söylemeyi unutmuşum türktelekom bana bu modemin numarasını aramamı söyledi modemden kaynaklı olduğunu düşünüyosam arasam yardımcı olurlarmı bu konuda kurulum konusunda?
Sitenin adı nedir acaba o gösterdiğiniz?Kurulumu gayet basit. Yükleme klavuzunu indirip okursanız şayet ne demek istediğimi anlayacaksınız.
Aşağıda vermiş olduğum telefonu arayarak da destek alabilirsiniz. Kurulum ile ilgili destek veriyorlar mı net bir bilgim yok.
Zyxel Türkiye Servis Sağlayıcı Destek Hattı - 444 1 759
Sitenin adı nedir acaba o gösterdiğiniz?
Biz turknete geçtiğimizde eve birisi geldi ve gerekli düzenlemeleri yaptı diye biliyorumSite değil, kullanım klavuzunda olan bir ekran görüntüsü.
Biz turknete geçtiğimizde eve birisi geldi ve gerekli düzenlemeleri yaptı diye biliyorum
Dsl ışığı turuncu yanıyor evet vdsl destekliyor aRayüz kurulumunu o gelen kişi yaptı, türnketin müşteri hizmetlerinde derdimi anlatabiliçegim birisi yok hep otomatik destek kaydı oluşturdum şuan ama sorun modemdemi nerede sorun bilmiyorumDSL ışığı yanıyor mu? O eve gelen birisinin taktığı kabloyu, DSL yuvasına tak. Muhtemelen gri renkte delik. Modeminin ADSL değil VDSL'yi desteklediğinden emin ol. TürkNet'i mesai saatleri içerisinde ara ve kurulum için randevu oluştur eve birisi tekrar gelecek modemi yeni temin ettiysen. Apartmanının altyapısı da destekliyorsa, telefondan halledebilirler sanıyorum. 192.168.1.1'den arayüz kurulumu yaptın mı?
Telefondan çözemediyseniz bir de TürkNet mobil uygulamasından destek talebi oluşturmayı deneyin. Ya da telefonda aradığınızda kampanya vs tuşlayarak bir muhatap bulmaya çalışabilirsiniz. Ama DSL ışığının turuncu yanması modemle ilgili bir arızaydı sanırım. Splitter varsa çıkarıp onsuz deneyin, modemi resetlemeyi deneyin. Ama büyük ihtimal sorun modemden veya tesisatınızdan kaynaklı.Dsl ışığı turuncu yanıyor evet vdsl destekliyor aRayüz kurulumunu o gelen kişi yaptı, türnketin müşteri hizmetlerinde derdimi anlatabiliçegim birisi yok hep otomatik destek kaydı oluşturdum şuan ama sorun modemdemi nerede sorun bilmiyorum
Splitter falan yok bizde ev telefonuda yok zaten bizde modeme takili 2 kablo var biri power biri dlsTelefondan çözemediyseniz bir de TürkNet mobil uygulamasından destek talebi oluşturmayı deneyin. Ya da telefonda aradığınızda kampanya vs tuşlayarak bir muhatap bulmaya çalışabilirsiniz. Ama DSL ışığının turuncu yanması modemle ilgili bir arızaydı sanırım. Splitter varsa çıkarıp onsuz deneyin, modemi resetlemeyi deneyin. Ama büyük ihtimal sorun modemden veya tesisatınızdan kaynaklı.
Müşteri hizmetleri ile görüşmeniz şart. Yüksek ihtimalle altyapınızdan veya modeminizden dolayı sizden kaynaklı bir problem var. Ayrıca adam gelip bağladığında test etmediniz mi?Splitter falan yok bizde ev telefonuda yok zaten bizde modeme takili 2 kablo var biri power biri dls
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?