• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi




'O' sen, sen misin ? İnşaallah sensindir.

Çok fena yakarım canını!!!

Dışardan gördüğün merhametimle oyun oynama ki! İçimde ki şeytan hayatını lunaparka çevirmesin!




 
Saygıda asalet. Sevgide şefkat vardır. Hoşgörüde hürmet… Susmakta hikmet vardır. Dostlukta minnet. Aşkta sadakat vardır
 
Ne oldum değil, ne olacağım demeli insan. İşte... :s43
 
Abicim her konuya neden ısrarla yazıyorsun bırak insanlarda yazsın her konuda mesajların var sayfalarca az sakin ol muhabbet dönmüyor forumda
 



O :y ne çok dengesiz var yahu :s61

 
Abicim her konuya neden ısrarla yazıyorsun bırak insanlarda yazsın her konuda mesajların var sayfalarca az sakin ol muhabbet dönmüyor forumda

Hayır bu kadar yönetici varken kendini forum sorumlusu sanıp insanları uyarma gereksimini kendinizde nasıl buluyorsunuz.
Varsa bir şikayetiniz bana ileteceksiniz.
Kimseyi uyarma yetkisine sahip değilsiniz...
Bunu yeniden hatırlatmak durumunda kalmak istemiyorum.
Keyifli forumlar ;)

 
Geri
Üst