• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Herkesin senin tersine yürüdüğünü görsen de, hiç tereddüt etme ! Tek başına olsan da yürü…Tek başına olmak, başkalarını hoşnut etmek adına kendinle çelişkili olmandan daha iyidir..
 
Sade bunu okuyacak kişiye günün sözünü mü kopya yapıstır yaptın gıs gebermeyesice :D
 



Uyku ve yorgunluk ağır bastı Sezenim hoşçakal :uhu

 
iyi uykular kuzum mujuksss :can
 
Sorgusuz sualsiz, sürekli yanımda duran, desteğini hiçbir şekilde esirgemeyen tüm kızgınlıklarıma rağmen.

Başkaları gibi yalan dolan içinde olmayan Özdenime benden bir kahve :)


tumblr_this-is-the-thyme.gif
 
benim ismim yok arabanın altında:D banane:D hıh:D

Haydaaaa seni sevmiyorum demedim.
Bu yazdığım nickler benim en vefalılarım. Kısacası bana katlanan koca yürekli insanlar ;)

Ne manyak hallerimi çekiyorlar kimse bilmez :)
Bu arada ben sana seni seviyorum dedim :bant
Aman Allahım ben ne yaptım :s95
 


Haydaaaa seni sevmiyorum demedim.
Bu yazdığım nickler benim en vefalılarım. Kısacası bana katlanan koca yürekli insanlar ;)

Ne manyak hallerimi çekiyorlar kimse bilmez :)
Bu arada ben sana seni seviyorum dedim :bant
Aman Allahım ben ne yaptım :s95
Allah işde Çomağı yokki göstersin:D

tamam tamam anladım bende seni seviyorum zati:D
 


Bişeyden de memnun ol ya hu :azr

Benim arabam için insanlar kavga ediyor ya hu bknz : @Galadriel :kiskis

En iyisini isteyen bir adamım ben elimdeki ile yetinmesini bilmyen pis biriyim değiştirsene beni?

Bir rençimiz var ama bir porşemiz yok sabri reyis kadar zengin bir sevgilim olsa da lamborghini alsak ;d

benim ismim yok arabanın altında:D banane:D hıh:D

Yazdırırken forum reklamını da unutma ama :D
 
En iyisini isteyen bir adamım ben elimdeki ile yetinmesini bilmyen pis biriyim değiştirsene beni?

Bir rençimiz var ama bir porşemiz yok sabri reyis kadar zengin bir sevgilim olsa da lamborghini alsak ;d
:D

Ben seni değiştirdim haberin yok :)) Geçmiş olsun pis insan :))
 
Geri
Üst