Herkesin senin tersine yürüdüğünü görsen de, hiç tereddüt etme ! Tek başına olsan da yürü
Tek başına olmak, başkalarını hoşnut etmek adına kendinle çelişkili olmandan daha iyidir..
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Sorgusuz sualsiz, sürekli yanımda duran, desteğini hiçbir şekilde esirgemeyen tüm kızgınlıklarıma rağmen.
Başkaları gibi yalan dolan içinde olmayan Özdenime benden bir kahve
![]()

Teşekkür ederim, canım benim.
Al bu da benden sana ve tüm vefalı dostlara
@StigmatA abişim @Sezenim @sensizlikmisim @Tianhe kuzusu :gege
Bir kere benim bundan çok daha güzel bir arabam var; O çok daha tatlı hani binmeye can atan da yok değil ;d
Bişeyden de memnun ol ya hu :azr
Benim arabam için insanlar kavga ediyor ya hu bknz : @Galadriel :kiskis
benim ismim yok arabanın altındabanane
hıh
![]()
Allah işde Çomağı yokki göstersin
Haydaaaa seni sevmiyorum demedim.
Bu yazdığım nickler benim en vefalılarım. Kısacası bana katlanan koca yürekli insanlar
Ne manyak hallerimi çekiyorlar kimse bilmez
Bu arada ben sana seni seviyorum dedim :bant
Aman Allahım ben ne yaptım :s95
Bişeyden de memnun ol ya hu :azr
Benim arabam için insanlar kavga ediyor ya hu bknz : @Galadriel :kiskis
benim ismim yok arabanın altındabanane
hıh
![]()
En iyisini isteyen bir adamım ben elimdeki ile yetinmesini bilmyen pis biriyim değiştirsene beni?
Bir rençimiz var ama bir porşemiz yok sabri reyis kadar zengin bir sevgilim olsa da lamborghini alsak ;d
![]()