• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İnternette hadis bükücülerin uydurması o. KAynaklara dikkatlice bak.



En çok tecavüz oranı O çok sevdiğin Avrupa ve Amerika'da yaşanıyor. Yine çocuk istismarı senin ülkenin katvekat fazlası avrupa ve amerikada mevcut. Araştırıp bak.

Ya hadi bi git be kardeşim sende ne kafası almaz insansın sen ya. yemin ediyorum senin gibi biriyle ben daha önce hiç karşılaşmadım arkadaş. Hangi rüyayı yaşıyorsunuz siz lan ? Bir yerde bir gerçek varsa, onu yalanmış gibi gösteremezsin. Bu ülkede çok ensarlar var. Bu ülkede çok çocuk gelinler var. Bu ülkede bir sürü kadın cinayeti, bebek cinayeti taciz ve tecavüzü var. Bunları yapanlar Avrupada mı ?

Yoksa tatlısu müslümanlığına devam mı ediceksiniz " onlar yanlış biliyorlar " diyerek ?

Bir kabul edelim artık insanımız o kadar da iyi insanlar olmadıklarını.

İkide bir de " araştır oku " aforizmasına kalkışacağına savunduğun fikirlerin doğruluğunu ölç.


Anasını sattımın forumuna bir giriyorum, ense kökümdeki tüylerim diken diken oluyor senin bu salak salak yazdığın yorumlar yüzünden. Yol al beni uğraştırma.
 
Ya hadi bi git be kardeşim sende ne kafası almaz insansın sen ya. yemin ediyorum senin gibi biriyle ben daha önce hiç karşılaşmadım arkadaş. Hangi rüyayı yaşıyorsunuz siz lan ? Bir yerde bir gerçek varsa, onu yalanmış gibi gösteremezsin. Bu ülkede çok ensarlar var. Bu ülkede çok çocuk gelinler var. Bu ülkede bir sürü kadın cinayeti, bebek cinayeti taciz ve tecavüzü var. Bunları yapanlar Avrupada mı ?

Yoksa tatlısu müslümanlığına devam mı ediceksiniz " onlar yanlış biliyorlar " diyerek ?

Bir kabul edelim artık insanımız o kadar da iyi insanlar olmadıklarını.

İkide bir de " araştır oku " aforizmasına kalkışacağına savunduğun fikirlerin doğruluğunu ölç.


Anasını sattımın forumuna bir giriyorum, ense kökümdeki tüylerim diken diken oluyor senin bu salak salak yazdığın yorumlar yüzünden. Yol al beni uğraştırma.

Kardeşim yanlış bilmiyorsam adın Hasan. Seni çoooook öncelerden beri bilirim. Üslubuna dikkat et ben sana herhangi bir küfür hakaret içerikli yazı yazmadım sadece mesaj attın. Bende sana veri verdim. Dünya üzerindeki suç oranlarına ulaşmak çok basit. Batıyı övdün bizi yerdin bir milliyetçi vatansever olarak ülkemi savundum. Kötü herhangi bir şey söylemedim. Şu yazın baştan aşağı hakaret içeriyor. Sonra gelip beni banlayacaklar. Ben hakaret içerikli bir ifade de bulunmamama rağmen.

Her neyse söylediğimin arkasındayım. Türk insanı muhafazakar ve inançlı olduğu için çocuk istismarı konusuna inanılmaz bir hassasiyet gösteriyor. Bende bu hassasiyeti destekliyorum.

Ben meydanlarda idam idam diye bağırırken marketten alışveriş yapan sizler mi bu ülkeyi düşünüyorsunuz. Allah'ıma şükürler olsun ki tecavüzcünün yanında değilim. Ülkeme laf atanlarında her dai karşısındayım.
 
bence uzatmayın tecrübelerime dayanarak bu işin sonu iyi değildir.Konuyu kapatarak çözümü bulabilirsiniz.

teşekkürler
 
bence uzatmayın tecrübelerime dayanarak bu işin sonu iyi değildir.Konuyu kapatarak çözümü bulabilirsiniz.

teşekkürler

Verecek cevapları olmayanlar tamam uzatma ve küfür kaçarak tartışmadan uzaklaşırlar. Biz inançlı insanlara sonra cahil derler. Tartışmada hepsini yere seriyorum cevapları görüyorsun. Kaçak dövüşüyorlar. Birinin ağzı çok pis diğeri google yazılarını makale sanıyor vs.

Ben İslamı ezdirmem. Benim hassas olduğum nokta islamdır. Hepsi cevabını alır. Bizim veremeyeceğimiz cevap olmaz. Hepsi susar ve köşesine çekilir.
 
Bence iyi yani :sigara İyice yaban hayatı oldu bu :sigara Fatmagül'ün bir suçu yok bu durumda ayrıca :sigara Beğendiğin kadını ceylan avlar gibi boynundan ısır, kaldır dağa :sigara Tamam artık kız senindir :sigara
 
İnsana ve insan haklarına karşı söylemler ve eğilimlerin, " tecavüzün meşrulaştırılamayacağını " öne süren bir konu altında dayatılması yüzünden tartışmanın bir sonuca varamayacağı için konuyu kapatıyorum.

Açan arkadaşa selametler dilerim.
 
DBXzVo.jpg
 


Hala aynı fikirde misin layloşum? Şu an yanında kimler var bi düşün istersen ;)

Konuyla alakam yok sadece, sana maydanoz olmak için yazdım :D

Kıymetlilerimi silmem asla :) ama dost görünüp sırtımdan vuranı da saklamam yanımda..
 


Balım o dediğin dost değildir zaten.
Öylesine yol vermek lazım.

O zaman şöyle bağlayayım konuyu;
Sevgilim olacak kişi arkadaşlarıma saygı duymak zorunda, keza bende aynı şekilde saygı duymak zorundayım. Bu yüzden silmem..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst