• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Çikolatanın son parçasını üstteki üyeye verir misin ?

o çikolatalarıın hepsini hatta agzına attıklarınıda cıkarıp gerekirse kusup Galadriel in sayfasına bırakıyorsun yesinde sivilceleri pörtlesin ::D çabuk dedim :y
 
Veremem hepsini ben yiyeceğim.
 
üstteki cadıya yarısını verdigi için vermiyorum :hih:
 
azıçık ver bari hiç göz hakkı yokmu küçük cadı seni..
 


tmm tmm al :) hepsi senin olsun :s33

 
azıcık veririm ucundan..
 
Geri
Üst