Sakil iyi canimmm sennn
Bende iyiyim ben yoktum ama sende ortalarda yoksun
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Sakil iyi canimmm sennn
Hey nerelerdesin Sakil
Bende iyiyim ben yoktum ama sende ortalarda yoksun
Hey nerelerdesin Sakil
Çalış çalış çalış![]()
Bu millet nerde
Anca geldim![]()
Bu millet nerde![]()
Sonra konu açıyorlar forum durgunlaştı diye![]()
Ama burda değiller sorun o
Herkes her yerde olabilir![]()
Ama burda değiller sorun o![]()
Zaten başım döndü herkes heryerde, bir ben iki yere bşrden yazamıyom. Deniyom olmuyo![]()
Bencede kullan
Ben bunu kullanırım yalnız![]()
Neyse ben go to ders![]()
Yak sıgarayı izlehoyt kavga etmeyin bakim![]()