• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Bir İmparatorluğun Doğuşu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Joe.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Joe.

.
Emektar Üye
Forum Yaşı
10 Yıl 11 Ay
Mesajlar
7,130
Tepkime puanı
4,790
Evet , sevgili megaforum ailesi ; Bugün , grubun kurucu üyelerinden ve aynı zamanda sevgili dostum Miyamoto ile birlikte " Joyemato" ile ilgili daha resmi ve diplomatik adımlar atmaya karar verdik.


Ve Joyemato'adlı grubumuzu kurduk .

Biliyorum biliyorum :s43: , katılmak için can atıyorsunuz fakat sadece özel olarak davet ettiğimiz insanlar bu grubun bir parçası olabilmektedir.


RaggedThickArrowana-size_restricted.gif


Öyle herkes , istediği gibi girip çıkamaz.

Açılış törenimizi de , bu kısa ama net olduğunu düşündüğüm yazım ile sonlandırıyorum .

Sevgili MegaKamuoyuna saygı ile duyurulur.










 
Çok kısa ve net olmamış mı ya hani açılış ikramları :p
 
Etimizden tırnağımızdan kurduk biz bu grubu :D
 
anca bana yeter zaten bu ziyafet :s95::s95:
çalgı cengi de isterim yahhu :s94:
 
Birde grup mu kurdunuz :D
Hayırlı olsun :)
 
Bunları bizmi hazırladık :s95: :s95: bunları biz yemeden nasıl hazırladık böyle haha :D :D
 
Dansöz felanda getirelim mi ? İster misin ? :D :D






Tabikide , daha diplomatik ve kararlı adımlar atmak için. Ama sen onursan konuğumuzsun , o yüzden sende bir nevi o grubun bir ferdisin :D

Bu şimdi iyi bişey mi kötü bişey mi ben pek anlamadım :D
 
Geri
Üst