- Forum Yaşı
- 10 Yıl 8 Ay
- Mesajlar
- 14,623
- Tepkime puanı
- 83,310
gıs gebermeyesiceler son 4 sayfaya baktım hepsi umutsuz evde kalmış kız modunda 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
avatarını çok seviyorum :s52:
Kendimibbulmaktan korktugum yerdeyim...
gıs gebermeyesiceler son 4 sayfaya baktım hepsi umutsuz evde kalmış kız modunda![]()
Kendimi arıyorken bulmaktan korkutuğum yerdeyim.
Al beni ne yaparsan yaaap.
Al beni ne yaparsan yaap. :u11:
Resmen bir teslimiyet degil mi bu :f22:
Yaaaa :a66:
Kızın saçlarını sarıya boyayalım sana vereyim![]()
çok duygusal takılıyorsunuz kızlar..
Hem de nasıl :s56:
Şarkı da bir cümle var "Ben tozuna dumanına hasret bir enkaz" diye
Buna bile hasret duyuyorsan al beni ne yaparsan yap dersin yani öyle bir teslimiyet :a8:
Sen tonunu seç hallederiz :ab2:![]()