- Forum Yaşı
- 11 Yıl 1 Ay
- Mesajlar
- 7,886
- Tepkime puanı
- 10,140
Bugünü de gece ettik at bir çentik.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Sezen şimdi burada olmalıydın ayaklanma çıkartıp yönetimi ele geçirmek için![]()
noliy gıs burda yönetimde çatlak mı var yoksa darbe çıkmaya müsait:d9:
hoş yönetimin hepsi çatlak :s8: benden korkuyolar isyan cıakrıp halkı ayaklandırırım diye onun için canım cicim yapiyolar:a4:ama düşüncem bu konuyu yeterli çogunluk sagladıgım an küt yönetim iki seksens erecem yere:s16: