• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

İçinizden Geçenler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan StigmatA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Sahur hazırlayayım dedim.
Bıçak elimde.
Aniden bulaşık makinesi çalışmasın mı.
Az daha makineyi bıçaklayacaktım :)
Zaman ayarlı da mı oluyor bunlar nedir.
Gece gece başımıza gelene de bak ya.
 
Sanırım üşüttüm.
Hiç hoş olmadı bu.
Neyse ki dinlenmeye bolca vakit var..
 
Bi tur daha uyumaya ihtiyacım var ama bilin bakalım ne eksik..
 
Yok,
Uyku.

Hava da aşırı güzelken balkonda kitap okuma fikri çık aklımdan =/
Uyumam lazım.
Sahurda yattım ben!
 
Haftasonunun sağanak yağışlı geçeceğini söyleyen saygıdeğer meteoroloji uzmanlarım, sizleri de kınım kınım kınıyorum.
Bu da böyle biline.
 
Bu karın ağrısı beni öldürecek.
Neyse ki evdeyim =/
 
Bana susmayı ver,

Gecenin hücumlarına meydan okuyayım…



image
 
Bu haftasonu geçsin,
Haftaya çok daha farklı olacak..
Kaç kişi engeller merak ediyorum.
Sonunda doğaya karışacağım. Oh Be !
 
Ben üzülmem sen ağla
Dert dinlemem anlat orda burda
Çoktan ayrılmışız aslında ben söylemem sen anla..
 
2 gün sonra sınavım varmış.
Ne hoş.
 
aaaaaaaaaaa yoldaşım ekti beni.. bıraktı zindan da tek.. askerlerle bekliyoruz..
 
Geri
Üst