• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

İçinizden Geçenler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan StigmatA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Aylardır girme ufak bir kol kırıklığı yüzünden sonra gel bana beddua et, asıl sabah akşam dua etmen lazım böyle harika ötesi bir forum yaptığım için ;d Hoşgeldin bu arada sezoo
Neler çektim ben neler insan gelir bu yaşlının bi ihtiyacı var mı yemek temizlik yapim der ama neerrrde ancak laf yetiştir :) forum harika da işde ben vasat bi forumcuyum:D hoş buldum pisadam beni özlediniz mi hı :D yaw valla her deliğe bi buton eklemişsin ne nerde gözüm agrıdı:D
 
Neler çektim ben neler insan gelir bu yaşlının bi ihtiyacı var mı yemek temizlik yapim der ama neerrrde ancak laf yetiştir :) forum harika da işde ben vasat bi forumcuyum:D hoş buldum pisadam beni özlediniz mi hı :D yaw valla her deliğe bi buton eklemişsin ne nerde gözüm agrıdı:D

Ziyaaaa ;d Aslan gibi evlatların var onlar ne güne duruyor sıpalar! Çok özledik tabii ama merak da ettik forumca nerede bu kadın! diye.
E ne güzel zorlanmıyorsun bak butonlar hemen gözünün önünde kurcala alıştır kendini!!!
 
Ziyaaaa ;d Aslan gibi evlatların var onlar ne güne duruyor sıpalar! Çok özledik tabii ama merak da ettik forumca nerede bu kadın! diye.
E ne güzel zorlanmıyorsun bak butonlar hemen gözünün önünde kurcala alıştır kendini!!!
Sen napin bakalım keyfin nasıl genç:) amerika hayalin yattınca forumu baştan keşfe çıkmışsın belli:p
 
Geçen hafta gitmediğim iş gününün acısının bu hafta çıkması hiç hoş olmadı.
Tamam evde olmaktan da sıkılıyorum ama iş gününde yapmadığım mesaiyi bu süreçte yapmam da büyük bir ironi.
 
Dedektif gibi çalışıyorum, bu ipuçları bakalım beni nereye götürecek:D
 
burnuma bazen pis bazen de güzel kokular geliyor :laugh:
 
Saçmalamaktayım..
 
İçimde Büyüyen Bir aŞkk var.!

Her şeye herkese inat... !!
 
yyeeehhuuuu sonundaaa walkie talkie mm olduuu :giggle::a-(301):
 
sunay-akin-sozleri-4.jpg
 
Huzur denilen o şeyin her santimine ihtiyacım var bu aralar. Bana biraz bahar gerekiyor. Çok üşüdüm…”
 
Geri
Üst