• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Aldim ; ))


al sana opucuk ~ Kuaza
 
ne sende ne.. :laugh::laugh:1 den beri bekliyor ben yazmasam aklına gelmez.. :roflmao::roflmao::roflmao:
o yüzden benim hakkım son mesaj bende.. bu arada ben kazandım 6 yı :p
Bak bakalım kimse tabiki de bende :p 1 den beri bekliyor bende seni bekliyorum belki :p :laugh: :laugh: :laugh:

Sen 6 yı kazanmış olabilir ama bunu sana bırakıcağımı düşünüyorsan çok beklersin :p

Tekrar ediyorum BENDE .. :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst