Escobar
Onursal Üye
- Forum Yaşı
- 10 Yıl 6 Ay
- Mesajlar
- 1,590
- Tepkime puanı
- 13,580
Kahvem hazır mı satürn geldim 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Sezen bizi ateşe attı??Çok iyi oldu canım ??
Sezen sus pus ?
Hep aynısını yapıyor ??Sezen bizi ateşe attı??
Hoşgeldin yeşil çayı bıraktın galiba ??Kahvem hazır mı satürn geldim![]()
Biz de sazan gibi akıllanma yok???Hep aynısını yapıyor ??
?? Kendi yazsın dursun bi dahaBiz de sazan gibi akıllanma yok???
Etiketleyip çağırıyor???? Kendi yazsın dursun bi daha
Kafana birşey mi düştü zahmet vermek istememiş??Kahve hazırladın diye zahmet vermek istemedim![]()
Evet yine bizi ateşe atıyor ??Etiketleyip çağırıyor??