• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Son Mesaj Kimde? (8)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ben herhalde yiğit değilim demiş ama yiğit olmalıyım diye düşünüyormuş :D
 
sonra tüm 7 cihan son mesajı ele geçirmek için var güçleri tüm varlarıyla yoklarıyla saldırmışlar son mesaja
 
hiç istifini bozmadan insanları izlermiş acaba bunlar napıyor dermiş kendi kendine
 
Sonra küçük sihirli bir cüce gelmiş ve bu insanlar son mesajı ele geçirmek istiyor yiğidim demiş
 
neyse abi sonra işte bizim yiğit yakmış sigarasını kısmıs gözlerini cool bir şekilde bakmış böyle son mesaja
 
demiş ben kendimi yormıyayım ben bir yiğidoyum halkım çalışsın ben son anda gider alırım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst