• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Son Mesaj Kimde? (8)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Daim olsun ben de iyiyim şükür Diyarbakır nasıl oldu 20 yıldan fazladır gelemedim .

Çok uzun zamandır gelmemissin. :)
Diyarbakır hep güzel yine aynı tabi ama değişiklikler ve yenilenmeler var.
 
En yakın zamanda gelmeyi düşünüyorum inşallah abimler de orada kısmet olursa gelirim .:)

İnşallah kısmet olsun gel bence insanın memleketi gibisi yok. Yeni halini de görmüş olursun. :)))
 
Ben geldim aldim buradayımimages (21).jpeg
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst