Thanks ?
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Sen çevrim dişimi giriyosun .)Çaylı,kahveli forum vakit geçirelim
Yok canım çıkış yapıp tekrar geliyor nedense??Sen çevrim dişimi giriyosun .)
Valla onu tanıdığım ilk günden beri bu şekilde yapıyor??merak edip sormadım hiç?Okadar zahmete ne gerek var çık Nikin ordayknrahatsızımi eden varmış
Yok baby yazarken aktif görüyorum onu?Valla banlarım yeşil mod falan kalmazÇevrim dışı yapiyorsa yasak dicektim yöneticilere![]()
Havada tehdit kokusu mu aldım ben hiç yakıştıramadım sana ayıp ?@Ragnar ayağını denk al bak banlar yöneticimiz .)))
Yoo yooo yooo tehtit yok uyarıaldın