• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Çikolatanın son parçasını üstteki üyeye verir misin ?

Veririm


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Kan şekerim düştü veremem canım:p
 
Üsttekiler iyi hepsine veririm


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Canımm veririm tabiki
 
Epsi senin olsun beya guzum
 
Zıqqımın kökünü yesin bende çikolatasını yiyim:D
 
:D vermiycimm çok yedi
 
Veritim.yine de hep veririm
 
Bana vermiyorsa quzul qurt yesin:D
Bim çikolatası aldım verim:D
 
Geri
Üst