• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Çikolatanın son parçasını üstteki üyeye verir misin ?

kahve içiyorsa veririm yoksa cikolatanın tadı olmaz :D Pisadam deli deliyi görünce degnegini saklarmış cıkarim mi degnegimi :D
 
Kahve saatine daha vaar 02:00 olsun bi ondan sonra. Çıkar bakiyim deli kadın, o değilde bugün keyfim yok be teyzem.
 
Kahve saatine daha vaar 02:00 olsun bi ondan sonra. Çıkar bakiyim deli kadın, o değilde bugün keyfim yok be teyzem.

2 ye 1 saat var o zamn ucundan acuq verim çikolatadan o da bugun yaptıklarımız için bi özür olsun :D keyfin niye yok anlatırsan paketin tamamını vercem :)
 
vermem daha fazla şişmanlamasın! :D
 
ayıp bir bayana yapılacak şey değil inan hıhhh bende vermiiyorummm:s77:
 
olabilir, bir parca :)
 
Geri
Üst