• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Çikolatanın son parçasını üstteki üyeye verir misin ?

Senden çikolata bile yaparım :D
 
O kadar tatlıyım yani tşk ederim :)
 
Hahah :D yok sana çikolata tamam çok yedin
 
Sana çikolata fabrikası kurarım :)
 
Charlinin çikolata fabrikası koyalım adınıda :)
 
Olabilir bugünlük bu kadar çikolata yeter sana hadi bakim :D
 
Vermim:D yaz geldi denize gidecek selulitleri pörtlemesin:D
 
Vermem az yesin kilo alıyooo
 
Aaaa şuna bak sen kuzulkurt ye:D
 
Geri
Üst