• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Çikolatanın son parçasını üstteki üyeye verir misin ?

Azıcık vereyim :D ama iftardan sonra yesin
 
1,5 iskender ısmarlarsa veririm.:D
 
uzaktan çokmu zengin görünüyorum herkes bişey istiyo :D veririm cikolata ama başka bişey isteme :D
 
tamam bilader yeterki yakamı bırak kuzuda senin iskenderde (:

veririm.
 
sen vermesende verrim cadı (:
 
Çünkü sen çikolata sevmin:p vermem:D
 
yaa hiçbirşeyi unutmazmısın sen (:
 
Geri
Üst