• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Çikolatanın son parçasını üstteki üyeye verir misin ?

Verilmez mi ya Evet evet .Hepsi eylul'un olsun .)
 
veririm niye sevaba girerim:D
 
Veririm


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
bittermiş bu be verdim bile yemem zaten:D bozulmasın maksat sevap alalım:D;)
 
virmem iftar yakın :D neyse kıyamam ben ya veriyim afiyert olsun;)
 
Geri
Üst