• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Dikkatli beslen uzun yaşa

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Behice
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Behice

Kayıtlı Üye
Konum
İstanbul
Forum Yaşı
13 Yıl 4 Ay
Mesajlar
1,954
Tepkime puanı
20
Düşük kaloriyle beslenmenin ömrü uzattığı biliniyor. İngiliz bilim adamları düşük kalorili beslenmeye geçmek için geç kalınmadığını, orta yaşlarda bu beslenme tarzına geçilmesi halinde bile daha uzun ve sağlıklı bir yaşam südürülebileceğini söylüyor.

Science Dergisi'nde yayınlanan araştırmada, meyve sinekleri üzerine yapılan deneylerin olumlu sonuç verdiği görüldü. Ortalama 45 gün yaşayan meyve sinekleri, yaşamlarının 14-22'nci gününde düşük kaloriyle beslenmeye başlayınca, ömürleri 90 güne çıktı. Araştırmacılar aynı etkinin memelilerde, hatta insanlarda bile görülmemesi için hiçbir neden olmadığını ileri sürüyor.
 
Geri
Üst