• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Düşün bunu okuyacak ama kimmmm tabiki Sade :D
senin için çok fena düşündürücü bir şarkı armagan etmek istiyorum:s95:s95

[youtube]JdYAZSy7eQ4[/youtube]

:s41:s41:s41
 
Vücudumun her hücresine kadar hissettiğim bu acıyı, bir sana anlatamıyordum.
 
Hayatta her derdin bir çaresi vardır ???
Ama seni sevmeyen birinin seni sevmesini sağlamanın yolu yok .
 



R39l6G.jpg


Hoşgelmişsin :gulumse
Her zaman var çayım afiyet şeker olsun : )

Teşekkürler.

Saol
 
meselenin aslı şu ki;bir ben var benim içimde benden öte benden ziyade

 
Bu gidiş başka ve anladığında artık herşey için çok geç....
 



Pişmanlık bilmem ben . . .

Biraz da işime gelmez zayıflar içindir pişmanlık . . .

Pire için yorganda yakar . . . Yorgansız da uyurum ben . . .

Ne kimseye eyvallah eder . . . Ne menfaat için eğilirim ben . . .
 
Geri
Üst