• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Sen kim köpeksin bana haddinden fazla değer verceksin :D Güldürdün.
 






Ayın En İyi Nicki : Anafiel
Ayın En İyi imzası : LiyA
Ayın En İyi Avatarı : StigmatA
Ayın En İyi Profili : ArtemiS
Ayın En İyi Çıkış Yapanı : Bardak
Ayın En Aktif Üyesi : LiyA
Ayın En İyi Yazarı : Scarlett O'hara
Ayın En Iyi İkilisi LiyA Pisadam
Ayın En Yardımseveri : Bardak
Ayın En Kırılganı : Bardak
Ayın En Delidolusu : Sade
Ayın En Güzeli : Sa_Dişşşim yeni saç rengi pek bi güzel oldu
Ayın En Yakışıklısı : erisilmez
Ayın En Kibarı : Sawyer
Ayın En Kabası : serdar1212
Ayın En Siniri : DeveAlper
Ayın En Sempatik Üyesi : Zehir` Medusa Scarlett O'hara
Ayın En Popüleri : Sezenim Anafiel
Ayın En Komik Üyesi : LeGoLaS :y
Ayın En Kötü Espri Yapan Üyesi : !!!
Ayın En Neşelisi : Sawyer - Sezen - Bardak
Ayın En Somurtkanı : SiB
Ayın En Duygusalı : Pisadam
Ayın En Melek Üyesi : Sezenim
Ayın En Cadı Üyesi : Sade
Ayın En Yeni Tanıdığınız Üyesi : Bardak
Ayın En Çok Özlediğiniz Üyesi : Deep SiB ve nesimsek hocam :)
Ayın En Fanatiği : Bezelye Joe.
Ayın En Aç Üyesi: Sawyer Sezen ve oruç tutanların hepsi
Ayın En Uyurgezer Üyesi : AlcatrazZ
Ayın En Çalışıyormuş Gibi Yapan Üyesi : Sa_Dişşş
Ayın En Okuyormuş Gibi Yapan Üyesi : AdrenaLin :y
Ayın En Kürekle Dövülesi Üyesi : SiB :s66 Allah yarattı demicen :azr
Ayın En Hayalperest Üyesi : Sa_Diş :torpu işlerini benim yapacağımı zannediyor :hih:
Ayın En Güzel İfadesi : :y
Ayın En İki Yumurta Kıramayan Üyesi : SiB :D
En Sevilen Üye (Forum Genelinde) : Pisadam StigmatA Sezenim Deep erisilmez SiB'im Eylül
Yorumlarını En Beğendiğiniz Üye : erisilmez
En Çalışkan Yönetici : Realist. Joe.








Somurtgan ve SiB yakistiramadim valla hec. Ayrica doverim felan seyleride ramazanlikta hic yakismiyor sana genelde kurekle dovme Erzurum yoresine aittir Ramazan doneminde :D Ayrica iki yumurta dedin benim ustaca melemen yapmisligim var inanmiyorsan aha dayiya sor :D:d


İkimizin mesajını yama yapıp buraya taşıdım
En konusuna cevap yazamıyoruz maalesef mesajını silmek durumundayım :)

Kimi nasıl istersem öyle sever ya da döverim alalala sana mı soracaktım :hih: Yalnız değilim kolla kendini, yardımcım da var ki, o benden de öfkeli ;)

Diğer meseleye gelince menemen yapıyorsun ?
Yumurtaları komşun mu gelip kırıyor :y

Koskoca keki yaktın kömür gibiydi aha bu iki gözüm şahit, hoş kek olduğu da şüpheliydi ya neyse :kiskis ayrıca sen bana uyuz musun da çıkınca geliyorsun :)
 
Buna daha ne kadar devam edeceksin.
 







İkimizin mesajını yama yapıp buraya taşıdım
En konusuna cevap yazamıyoruz maalesef mesajını silmek durumundayım :)

Kimi nasıl istersem öyle sever ya da döverim alalala sana mı soracaktım :hih: Yalnız değilim kolla kendini, yardımcım da var ki, o benden de öfkeli ;)

Diğer meseleye gelince menemen yapıyorsun ?
Yumurtaları komşun mu gelip kırıyor :y

Koskoca keki yaktın kömür gibiydi aha bu iki gözüm şahit, hoş kek olduğu da şüpheliydi ya neyse :kiskis ayrıca sen bana uyuz musun da çıkınca geliyorsun :)


Komsu komsunun külüne muhtac derler bizde o yumurta ile karsilaniyor herkes eksigini alir komsudan :D
 
Geri
Üst