• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
neysen o bu mu :D bende hala bekliyorum ne çıkacak diye :D
 
bekle canım ver adresi geliyorum senden mi korkacağım klavye delikanlısı seni:D
 
ay kısss eskidi bu laflar ne klavye delikanlısı hatunum ben hatun :D
 
laflar eskide sende yeni sayılmazsın hani bayaa bir eskilerdensin anladın sen onu:D
 
baya eskiyim de ben dogdugumda sen ilkokula baslamıstın :D
 
çok ayıp bir yönetici olarak sizi kınım kınım kınadım oyunun elle tutulcak hali kalmadı :D üst mercilere şikayet edicim sizi :D
 
çok ayıp bir yönetici olarak sizi kınım kınım kınadım oyunun elle tutulcak hali kalmadı :D üst mercilere şikayet edicim sizi :D

aynen oyle sayende oyun falan kalmadı et et de banlasınlar beni sende kurtul:D
 
StyLe abim kel deil bir kere StigmatA azcık anlı açık :D :D

eh evet azcık dimi doğru diyinn vallla:D

h480F7C01

Bak demeyin öyle hayat bu neolacağı belli olmaz. :D
 
banlıcaksalar seni hemen hepsine şikayetlerimi sunayım :D
 
Islak kaldırımlar yağmurlardan değil Bursa ağlıyor aşkımıza....
 
ve zamanla kimseye ağlamamayı öğreniyorsun..büyüyorsun
büyütüyorlar..

 
Geri
Üst