• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
neydi ne oldu hala çözemedim
 
17.kattan Ankara'yı izliyoruz..
Ben
Aziz
Mir'im
Keyf
'im

Ve sen olmadan hayalinle düzeyli bir ilişkim olduğunu anlatıyorum onlara
 



Rast gele yürürken aklına geleyim sızlasın için.

 
Sade adını yazmasam hayatta üstüne alınıp yapmıcan için ismini direk dümdük yazdım :D bi kaveee olsa ne güsel olurdu :p
 
Kader elbet tekrar karsılastırıcak .. O zaman yapacaklarımı seyredin. Hayal bile edemeyeceğiniz seyler olucak.
 
uyanıkspor seni :D ben ögle yemegi yiycem nerdeyse :y hem ben yaptım kavemi içiyorum :D
 
Peki peki :( zaten sen bana hiç birşey aman sakin yapma olursun sonra :kedicik
 
Oku bakalım zaten anca okursun :olmazz :s95
 
şu bölüme yazanlar birde isimlerini iliştirse yanına beyin jimnastigi yapıp duruyom kime diyor bunlar diye :D dedikoduların kaynagına inemiyorum :y olmaz ki böyle canımmmm :torpu
 
Ya susmak, ya da suskunluktan daha kıymetli bir söz söylemek gerekir.
 
Geri
Üst