• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
VesseLam yemek yok cümlesini keşke japonca diyedin :D ben çözene kadar bir umutla yemek ısmarlıcam dedigi sanıp avunurdum :D

kaldık mı EsiLa nın yımırta dürümüne :D
 
VesseLam sana guru fasulye söylesin EsiLa o zaman tırt :D nesi var yımırta dürümünün ancak onu ısmalıyo garibim napsın bütün ay ben yiyom tıckıtlarını :D
 
çin'deki optik mağazasına:
siz nasıl esnafsınız? tam iki hafta oldu sipariş vereli, müşterinin kadrini kıymetini bilmez misiniz? ayıp değil mi, yakışıyor mu sizin gibi esnaflara? yapmayın kardeşim, hayır beceremiyorsanız yapmayın şu işi. allahım ya :/
-feelingood-
 
Yapılmasını istemediğin şeyleri başkasınada yapmayacaksın.
 
Benim acı çeken bir yüreğim var Diego.
Seni sevmeye başladığım o günden beri, acı çeken bir yüreğim var.


#Frida
 
Geri
Üst