• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Çay içeyim yahu çay iyidir :sigara Kahve içersem sabaha kadar uyuyamam sonra :sigara
 
Hani bir Neşet Ertaş türküsünde gözlerinin dalışı var ya.
Ciğerlerini çürütmek için gibi çekersin sigaranı.
Ah ulan ah.
 
Tut elimden "BENİ ÇOK SEV'' kimseye verme :p
 
Mia senin nick benim nicke çok benziyo.senin nicki değişip şevket yapalım hocu.
 
İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Ben böyle biri değildim.
 
Yonetim arkdaslar belki okur
Helal size diyesim geldi
15 Temmuz logosunu gorunce yazmak istedim
.. sayginiza hayranim .
Helal olsun
 
Geri
Üst