• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi


Yok geciyormuş öyle dediler doğru durakmış :d9:

İyiymiş o zaman :D

Peki Sezencim kara tren bekleyenlere bir önerin var mı? :a14:
O kara tren gecikir belki hiç gelmez diyorlar :D
Kara treni ne zaman gönderiyorsun kaynanacım? :a34:
 
İyiymiş o zaman :D

Peki Sezencim kara tren bekleyenlere bir önerin var mı? :a14:
O kara tren gecikir belki hiç gelmez diyorlar :D
Kara treni ne zaman gönderiyorsun kaynanacım? :a34:

ohoooo Kara treni sezen gönderiyorsa bil ki o yola dahi çıkmamıştır :haha::haha: hiç gelmez yani :p
 
61243771_2737133999634561_5243711449732777529_n.jpg
 
Benim can kırıklarım var
Senin gördüğün
Yanağımdan süzülenler
Asıl içimde
içinde yüzdüğüm bir deniz var...
 
Kırgındım. Kızgın olsam geçerdi ama kırgındım işte. Geçmedi...
 
Bana güller yolla uzaklardan kokunla gelsin
Ben çekeyim içime derin derin senmiş gibi
Bana sözler yaz kendi dilinden adım geçsin
Ben duyarım uzaklardan yanımdaymış gibi

Uzun olur geceler gündüzlerden sen yokken
Üç beş dostum çeker beni gecelerden
Sözüm olsun göçemem bu dünyadan sen yokken
Yaş kalmadı gözlerimde beklemekten

Senle küllerimden doğar gibiyim
Yoksun cehennemde yanar gibiyim
Aşk rengi eflatun ben gurbette bir meftun
Sen bir adım gel ben dağ geleyim
 
Geri
Üst