• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Susarim sözünü tutarim
Nefesinle hayat bulurum
Söz buyur sana kul olur
Bu can bin de bin kere ölür
Git deme kurban olurum
Senle yasadim son bulurum
Yillarim zindanim olur
Sensiz zarar ziyan olurum
 

Beni seve seve, hadi canına bas
Herkes gibi tek bırakıp gitme
Beni kaderimin elinden al, sakın ola pes etme
Beni sara sara, bakarsın iyileşiverir tüm yaralarım
Seni ben o zaman, yedi harikadan tac mahalim yaparım
 
Evde kedi beslemekle hayvan sever olunmuyor.

Hayvan sever dediğin

Bizim gibi koynunda

Yılan besleyecek...

○●RebeLLiouS●○​
 
Kahve soğumuş, zaman geçmiş. Ben aynı şarkıda kalmışım.
 
hiç zannetmiyorum okuyacağını.. ama madem düşünüyorum okur diye..

ahh sevgili sneakers ? neredesin ? bulamıyorum seni.. :(
 
Hep aynı heyecan aynı çocuksu hayat
Ben böyle biraz deli sen de biraz öyle kal
Nasıl olsa
Geçer geçer…
Yine düşer deli divane gönlüm aşka
 
hepsi asparagas.. farketmek için aptal olmamak yeterli.
 
Sen benim huzur veren yanımsın..
 
72086429_1156241097900691_3003523531204984832_n.jpg
 
Acısı çok olanın gülüşü güzel olur ;)
 
sevgili kayne.. demiştin ki;

"çıkarsın diye endişem var.. giden sendin.."
"yıldızlar altında.. into the wild.. tek başıma kemerde iki kılıç.. onuda özledim.. kılıçlar keskin kaldığı sürece.. sorun yok"


vee geri döndüm.. ama sen gittin.. kılıçlar keskin.. bıçaklar bileyli..

bekledim.. bekledim..

belki hala bekliyom.. insan yoldaşını bırakmaz..
 
Tek bir söz ,
kocaman bir kalbi kırmaya yeter .!
Ama kırılan kalbi, tamir etmeye ;
ne bir özür
ne de bir ömür yeter ...!
 
Geri
Üst