• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bir yerde bekliyor elbet nasibim, kısmet
 
Ne sigarayı bırakabildim ne de seni.. Biri ciğerimi parçaladı, diğeri yüreğimi..
 
Gitttt Gittttt gitttme dur neolur gitme kal yalan söyledim.
 
Her gidiş bir ayrılık değildir. Çünkü bazen ne kadar uzağa gidersen git; yüreğin hep bıraktığın yerdedir.
 




O'mmMMMM ( ArtemiS) :D

Uykusuzum kafayı yedim ama değdi mi dersen değdi :kiskis

Foruma bu konuda imzamı atayım ;) kork benden :torpu
çözemeyeceğim kör düğüm yok evvel Allah :D
maşaallah bana ve dikkatime :D

Vatana millete hayırlı olsun Sadişle birazcık işim var hallettirip geleyim :u21
ehhhh bende çıkayım forumdan görüşüp gülüşmek ümidi ile ßß :k5

 
Ne geceydi ama LiyA'mm :D
Zehir hafiyem benim elinden ne kurtulur ki :D
Bi kusura bakma demeliyim sanırım haksızlık ettim :y

 
Geri
Üst